7 помилок розміщення на дошках оголошень в інтернеті
  
Автор:
  1. Розміщення на “мертвих” дошках. Вибирати дошки оголошень необхідно тільки рейтингові, де найбільш велика кількість відвідувань в день. Перевірити це дуже легко. Зайдіть на дошку оголошень і подивіться, з якою частотою додаються оголошення.
  2. Тьмяний заголовок оголошення. Треба зробити заголовок цікавим. Щоб клієнт захотів прочитати вміст тексту оголошення.
  3. Не примітна картинка товару / послуги. Картинка повинна бути яскрава і привертає увагу. Бажано брати червоні і жовті кольори. Вони найбільш виділяються на дошках оголошень.
  4. Копіювання тексту у конкурентів. Якщо Ваш текст оголошення не унікальний, а ще гірше, скопійований десь з інтернету, то кількість відгуків на оголошення істотно знизиться. І індексація такого оголошення відбуватися не буде.
  5. Забути про розміщеному оголошенні. 70% відвідувачів дошки оголошень переглядають тільки першу сторінку дошки. Так що оновлювати оголошення просто необхідно.
  6. Частота розміщення оголошень. Розміщувати оголошення раз в тиждень або два рази в тиждень, сенсу особливого немає. Ефект буде маленький. Тільки кожен день! І тільки тоді у вас буде дуже хороший результат від реклами в інтернеті.
  7. Використання регіональних дощок. Якщо Ви працюєте по області, то подати оголошення стоїть і міста області (наприклад, якщо Львівська область, розміщувати потрібно також і з обласним дощок).

Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(2)
id181672-Тамара Кирченко Тамара Кирченко
Якщо вам потрібна ефективна реклама, то варто звернутися до компанії Телегатор, що надає послуги реклами у месенджері телеграм. Тут ви можете дізнатися скільки коштує реклама в телеграм ua.telegator.biz/ та інші подробиці, підібрати для себе пабліки та обрати найкращі варіанти. Така реклама здатна показати чудовий результат, адже є дійсно ефективною.
id181723-Юлиана Викторовна Юлиана Викторовна
Цікаво звичайно, але де краще замовляти рекламу, щоб вона була дійсно ефективною?
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті