«Київстар Бізнес» та «КредитМаркет» — півроку успішного співробітництва
  
Автор:
«Київстар Бізнес» та «КредитМаркет» — півроку успішного співробітництва

«Київстар Бізнес» підсумовує піврічний досвід реалізації проекту комерційного контакт-центру фінансової компанії «КредитМаркет». Наразі бізнес-клієнт отримує комплекс послуг: обробка вхідних дзвінків, телемаркетинг та розсилка SMS.

 

У грудні 2011 року за результатами відкритого тендеру «Київстар Бізнес» розпочав співробітництво з новим корпоративним клієнтом — фінансовою компанією «Центр Фінансових Рішень» (ТМ «КредитМаркет»). Оператор надає клієнтові комплекс послуг контакт-центру, а саме — з обробки вхідних дзвінків, телемаркетингу та розсилки SMS. Під час прийому вхідних дзвінків експерти контакт-центру проводять консультації, реєструють проблемні питання, фіксують зауваження та пропозиції.

Для надання послуг компанії «КредитМаркет» «Київстар Бізнес» спеціально сформував команду експертів та підготував її до роботи. Оператори пройшли навчання з фінансових питань та кредитних послуг компанії.

Операційний директор «КредитМаркет» Володимир Компанієць:

«Для нас важливо, щоб оператори були спеціально підготовлені для надання фінансових консультацій. Адже експерти телефонного обслуговування мають володіти термінологією, орієнтуватись у фінансовій тематиці, надавати кваліфіковані консультації. Наразі завдяки контакт-центру від «Київстар Бізнес» ми отримуємо кваліфіковані послуги. Зазначу також, що зміна партнера для нас відбулась без збільшення витрат на цей напрямок комунікації».

Керівник комерційного контактного центру «Київстар» Василь Нізовець:

«Контакт-центр важливий канал комунікації з клієнтами для будь-якого бізнесу. У своїй роботі ми враховуємо потреби наших клієнтів та розробляємо для кожного індивідуальне рішення, що й було зроблено для компанії «КредитМаркет». З кожним новим клієнтом ми отримуємо новий досвід, при цьому висока якість та надійність послуг «Київстар Бізнес» залишаються незмінними».

Комерційний контакт-центр «Київстар Бізнес» — це система забезпечення та обробки великої кількості різних видів контактів: телефонних дзвінків, чатів, e-mail, SMS.

«Київстар Бізнес» надає комплексні послуги зв’язку для ефективного ведення бізнесу.

 

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

 

Довідка про «КредитМаркет»

Фінансова Компанія «Центр Фінансових Рішень», яка діє під торговельною маркою «Кредитмаркет»®, є кредитною установою та має право на надання власних кредитних послуг на підставі ліцензії Держфінпослуг України АВ № 580561 від 11.01.2012.

Основним видом діяльності роздрібної фінансової мережі «КредитМаркет» є надання клієнтам – фізичним особам швидких беззаставних кредитів, а саме: кредитів готівкою, споживчих кредитів в магазинах-партнерах.

Мережа «КредитМаркет» нараховує понад 100 відділень та точок продажів по всій Україні, які розташовані в найбільш привабливих районах міст України та великих торгових центрах. Також мережа «КредитМаркет» реалізує кредитні послуги через мережу з більш ніж 600 агентів. kreditmarket.ua

 

Довідка про «Київстар Бізнес»

Телекомунікаційний оператор «Київстар» належить до складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd., до якого також входить «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).

«Київстар» — оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, один з лідерів у сегменті фіксованого інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Мережа широкосмугового інтернету «Київстар» (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.

«Київстар Бізнес» — окремий бренд та напрямок діяльності оператора «Київстар» по роботі з корпоративними клієнтами. Напрямок з обслуговування бізнес-клієнтів був сформований у 2007 році. «Київстар Бізнес» надає комплексні послуги мобільного, фіксованого зв’язку та послуги з передачі даних «з одних рук».

Місія «Київстар» — поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua


Прикріплений файлПрикріплений файл Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку