Білла-Україна |
Версія для друку |
Оновлено: |
Частиною групи РЕВЕ є також 24 філіали, які відкриті в Україні з 2000 року. Завдяки будівництву нових супермаркетів і подальшій експансії ми прагнемо зайняти належне місце серед основних гравців у сфері торгівлі продуктами харчування на українському ринку. Перший супермаркет BILLA в Україні було відкрито 3 лютого 2000 року в Києві. На сьогоднішній день підприємство впевнено розширило свою мережу до 24 супермаркетів по всій Україні. За період з 2000 по 2011 рік підприємство проінвестувало значні кошти у будівництво та відкриття супермаркетів у містах: Київ, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Харків, Дніпродзерджинськ, Суми, Одеса, Нікополь, Краматорськ, Маріуполь, Житомир, Кременчук та Херсон, що покращує соціальну інфраструктуру міст, підвищує товарообіг із залученням 600 постачальників товарів, забезпечує майже 1500 українцям надійні робочі місця (тобто близько 75-80 осіб на один супермаркет). Також особливо важливим є збільшення товарообігу регіональних виробників харчової промисловості завдяки додатковій можливості збуту товарів через супермаркети BILLA. Компанія BILLA має cвою філософію продажу товару, яка стисло може бути зведена до таких критеріїв, як: висока якість, помірна ціна, повний асортимент, простота у придбанні товару та його доставка, простота паркування автомобіля біля супермаркету (безкоштовно для клієнтів), благоустрій та чистота навколо будівлі. Компанія має досвід у розповсюдженні своєї системи в центральній та східній Європі, а саме: Німеччині, Швейцарії, Франції, Австрії, Італії, Чехії, Польщі, Угорщині, Словакії, Хорватії, Болгарії, Румунії, Україні. Компанія сповідує принцип, який стверджує: пропонуй споживачеві великий вибір високоякісних товарів за доступними цінами. Супермаркети BILLA надають своїм клієнтам широкий асортимент продукції. Головний акцент робиться на свіжих продуктах – овочах та фруктах, гастрономії, м’ясних та молочних виробах. Але, зрозуміло, покупець знайде в нас й інші товари щоденного вжитку. В асортименті налічується близько 12 000 найменувань. Співвідношення продовольчих та промислових товарів в обігу складає 80% та 20% відповідно. Billa гарантує своїм клієнтам високу якість за низькими цінами, придбання товарів в приємній атмосфері та за допомогою кваліфікованого, привітного персоналу. Сьогодні «BILLA – Україна» має наміри інвестувати в будівництво супермаркетів у місті Києві. Супермаркети BILLA розраховані на 400 м2 – 2 000 м2 торгівельної площі, мають можливість обслуговувати до 7 000 покупців на день і, водночас, забезпечувати від 25 до 400 місць для паркування автомашин відвідувачів перед головним входом до супермаркету. У торгівельних залах розташовані острівні стенди з товарами, приміщення адміністрації та вихідні касово-розрахункові вузли; є приміщення завантажувальної зони, велика складська зона, туалети для відвідувачів, технічні приміщення. Споживачі мають можливість купувати товари за вигідними цінами, особливо під час акцій, та використовувати товарні візки не тільки під час придбання продуктів, але й поза супермаркетом, при транспортуванні покупок до власного автомобілю. Фінансування проектних робіт і будівництва здійснюється переважно за рахунок іноземних інвестицій. |
Коментарі(0)
Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!
Автор цієї сторінки заборонив коментувати її анонімним користувачам. Ви повинні авторизуватися або зареєструвати свій профайл щоби залишити тут повідомлення.