ТМ «Бренд Року»
Версія для друкуВерсія для друку
Оновлено:

Конкурс «Бренд року України» був заснований Володимиром Співаковським у 2000 році. У 2001 році проект отримав підтримку Кабінету Міністрів України.

Незважаючи на свою назву, проект «Конкурс «Бренд року України» не є конкурсом у традиційному розумінні, через те що він

  1. Не має журі та оцінюючих комісій, що роблять висновок щодо претендентів на нагороду.
    За словами засновника проекту Володимира Співаковського, «перевага конкурсу «Бренд року» полягає в тому, що в ньому немає журі, а значить, виключена корупція і підтасовка». (Джерело)
  2. Не проводить рейтингові дослідження або опитування, що дозволили би оцінити або висловити довіру громадскості до конкурсантів, не публікує результатів опитувань, не має підтверджених фактів анкетування респондентів у загальноукраїнському масштабі.

Визнання переможців здійснюється на підставі заявок про участь (Джерело) у проекті, поданих претендентами на нагороду «Бренд Року».

За роки існування проекту, нагороду «Бренд Року» отримали понад 170 торгових марок. У 2007 році, завдяки визнанню проекту 19 організаціями різних країн, проект заявив про свій міжнародний статус.

Принципи і цілі проекту

  • Просування марочних товарів і послуг в Україні
  • Розвиток споживчого суспільства і культури в Україні
  • Cтруктурування економіки держави
  • Зміцнення українського бізнесу в глобальній економіці
  • Розширення міжнародних економічних зв’язків
Телефони:
+380 (44) 240 60 50
+380 (44) 569 81 40
+380 (50) 440 60 51
E-mail:
Веб-сайт:

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

Info Автор цієї сторінки заборонив коментувати її анонімним користувачам. Ви повинні авторизуватися або зареєструвати свій профайл щоби залишити тут повідомлення.