Додаткову інформацію про компанію та про її торгові марки поки ще не представлено.
Хочете доповнити або оновити інформацію на цій сторінці?
Дізнайтеся як...
Якщо ви представник компанії «Дiджiтал Пеймент Сiстемс», ви можете запросто оновити інформацію самостійно, зареєструвавшись з емейлом @w1.ua.
Система розпізнає вас як представника компанії і автоматично надасть вам привілеї для редагування інформації після підтвердження адреси.
Якщо ви НЕ представник компанії, але все одно бажаєте повідомити інформацію яку потрібно виправити або доповнити на цій сторінці
(наприклад, надіслати свіжий векторний логотип), будь ласка, надішліть повідомлення на webmaster@favor.com.ua.
Будемо намагатись розглянути ваші правки якнайшвидше.
Логотипи надсилайте тільки в векторному форматі: AI, EPS, CDR або SVG. Растрові зображення на зразок JPG або PNG в цьому онлайн-каталозі майже завжди даремні.
Имел несчастье воспользоваться услугой IP-телефонія «Єдиний гаманець»
Так вот, расценки одни,а стоимость звонка совсем другая.Звонок из Николаева в Брянск мне обошелся в два раза дороже,чем если бы мне пришлось звонить через укртелеком,и в четыре раза от их заявленной стоимости.Я,нашел причину:заявлены гривны (кошелёк в гривнах),оператор телефонии считает минуты переговора в рублях пишет,что это гривны, и эта сумма вычитается из моего общего баланса.Сами понимаете,что нельзя конвертировать рубли в гривны просто меняя название.Таким образом хочу предостеречь всех жителей Украины от подобных услуг....Обращение с письмами на официальный сайт «Єдиний гаманець»support@w1.ru и support@w1.ua ни к чему не приводят,обратной связи нет.
Есть только возможность писать мыло, но из 10 отправленных писем пришло только 2 ответа.
Поскольку платеж был онлайн, я отправил данные о выписке у меня в приват24, кто платил и откуда платил.
Они мне пишут пришлите ксерокопию чека.
Я пишу ВЫ что гоблины! какой чек если платеж онлайн через веб-форму осуществлялся.
Пользоваться «Єдиний гаманець (Wallet One)» категорически не рекомендую это ОБМАНЩИКИ, буду обращаться в прокуратуру.
Так вот, расценки одни,а стоимость звонка совсем другая.Звонок из Николаева в Брянск мне обошелся в два раза дороже,чем если бы мне пришлось звонить через укртелеком,и в четыре раза от их заявленной стоимости.Я,нашел причину:заявлены гривны (кошелёк в гривнах),оператор телефонии считает минуты переговора в рублях пишет,что это гривны, и эта сумма вычитается из моего общего баланса.Сами понимаете,что нельзя конвертировать рубли в гривны просто меняя название.Таким образом хочу предостеречь всех жителей Украины от подобных услуг....Обращение с письмами на официальный сайт «Єдиний гаманець»support@w1.ru и support@w1.ua ни к чему не приводят,обратной связи нет.