Інтерв’ю генерального директора мережі меблевих магазинів «Стіл та Стілець» Дениса Могильного споживацькому порталу favor.com.ua | |
Company: Table and Chair |
У цьому році найбільшій українській мережі меблевих магазинів «Стіл та Стілець» виповнюється 20 років. Ми зустрілися з генеральним директором компанії, Денисом Могильним, щоб поспілкуватися та дізнатися про підсумки року, що минув, та плани на 2014-й. Денис, які важливі події сталися у Вашій компанії у 2013 році? У 2013 році ми продовжили розширення мережі, відкривши 5 нових магазинів у Києві, Харкові, Донецьку та Маріуполі. Крім того, ми освоюємо новий для нас канал продажів – меблеві торгові центри. У другій половині 2013 року наша компанія відкрила два таких – у Києві та Харкові. На перше півріччя ці міста є пріоритетними для розвитку мережі. Ми обов’язково збільшимо там свою присутність і в цьому році. Розпочато процес ребрендінгу торгової марки – для мережі створено єдиний логотип та фірмовий стиль, на кінцевому етапі знаходиться розробка корпоративного бренд-буку. Денис, ми знаємо, що цього літа у керівництві мережі «Стіл та Стілець» сталися кадрові зміни – Ви стали генеральним директором. Які Ваші перші кроки на даній позиції? Чого чекати Вашим клієнтам? Компанія взяла твердий курс на соціально орієнтований маркетинг. Це, перш за все, відображається на асортиментній та ціновій політиці компанії. Ми почали більш активно комуніціювати зі споживачами через соціальні мережі та організацію цікавих промо-подій. Компанія «Стіл та Стілець» буде активно розвивати такий формат відносин. Які новинки з’явилися в асортименті мережі «Стіл та Стілець»?Наша компанія постійно працює над оптимізацією та розширенням асортименту. У другій половині 2013 року мережа збільшила асортимент дитячих меблів, а також значно розширила та оновила столову групу. Хочу зазначити, що новинки вже користуються хорошим попитом. Окремо хочу сказати про офісні меблі, асортимент якої також поповнився більш сучасними та ергономічними моделями. У першу чергу це торкнулося одної з самих популярних товарних категорій – крісел для керівників. А які активності компанія «Стіл та Стілець» готує для українців у цьому році? Деталі – поки що секрет. Ми збираємося продовжити традицію розіграшів цінних призів у наших групах у соціальних мережах. Запрошую всіх до участі! Департамент маркетингу готує національну акцію для офісних працівників України, планує участь у днях великих міст країни: Києва, Харкова, Дніпропетровська, Донецька, Одеси та ін. Звичайно ж, будуть у цьому році й цінові акції на популярні види домашніх та офісних меблів. Плануєте участь у бізнес-подіях країни? У лютому компанія «Стіл та Стілець» візьме участь у київській виставці «Франчайзинг-2014». Ми активно розвиваємо франчайзинг, співпрацюючи з бізнесменами з багатьох регіонів країни. Запрошую киян та підприємців зі всієї України відвідати виставковий стенд мережі «Стіл та Стілець». Хочу відмітити, що десятки українців ведуть успішний спільний бізнес з нашою компанією. Співробітництво з меблевою мережею «Стіл та Стілець» на основі франчайзингу допомагає початківцям, та й досвідченим підприємцям оминути довгострокові та затратні бізнес-етапи: реєстрація товарного знаку, побудова репутації, розробка корпоративних стандартів ведення бізнесу тощо. Денис, дякуємо Вам за відповіді. Бажаємо Вам та меблевій мережі «Стіл та Стілець» успіхів та процвітання. |
|
Tweet |
Send by E-mail Print version |