Бюро Маркетингових Технологій провело ребрендинг для комбікормів «КРАМАР»
  
Author:
Бюро Маркетингових Технологій провело ребрендинг для комбікормів «КРАМАР»Як зробити український бренд комбікорму впізнаваним? Це виростити курочок до розміру XXХL! Саме так зробили в «Бюро Маркетингових Технологій» (https://buromt.com.ua/), повідомивши, що здорове курча – вгодоване та наповнене енергією комбікормів «КРАМАР».
В Бюро здійснили комплексне дослідження компанії-виробника, клієнтів і конкурентів. Вирішальним висновком став той факт, що в Україні знижується поголів’я у великому тваринництві, а кількість вирощування птиці навпаки поступово зростає. Тому нове маркетингове позиціонування сформульоване з акцентом на корми для птахівництва: «КРАМАР» — експерт з комбікормів для птиці».
РЕБРЕНДИНГ
За результатами дослідження виявилось, що для компанії «КРАМАР» однаково важливі два сегменти ЦА: клієнти-дистриб’ютори і кінцевий споживач – фермери та приватні сільські господарства.
«Бюро Маркетингових Технологій» розробило три види упаковки в яскравих кольорах, які вигідно контрастують із іншими пакуваннями на ринку. В новому дизайні привертають увагу сонячні промені логотипу, деталізовані ілюстрації тварин і польових пейзажів. Всі ці елементи на різних носіях привертають увагу та асоціюються із брендом виробника.
Система інфографіки та сучасних ілюстрацій змінила емоційне враження від продукції. Формальні інструкції з годування домашніх тварин стали позитивними, зрозумілими та простими у використанні. Дизайн стендів для продажу створює привабливе враження за рахунок життєрадісної природної гами кольорів.
РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ
З брендом «КРАМАР» курка більше не влізе в улюблені джинси, але при цьому залишиться сповненою енергії. Для рекламної кампанії в «Бюро Маркетингових Технологій» створили концепцію XXХL курочок! Ідея повинна донести, і навіть докричатися до споживача, що «КРАМАР» — це здорові та ЗДОРОВІ курочки. Бо комбінований корм «КРАМАР» не тільки збалансовує всі вітаміни, мінерали та корисні речовини – а ще й страхує вас від худих курей.
Рекламна кампанія з історіями споживачів і курки XXХL з’явилася на бордах, радіо, автомобілях та в фірмових магазинах.

https://soundcloud.com/buromt/kramar-fm

Тепер курочки нарощують боки завдяки збалансованому корму від «КРАМАР». А полиці з продукцією приваблюють, навіть, найвибагливішу хазяйку.

Attached fileAttached file Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

Info The author of this page has prohibited it from commenting by anonymous users. You must login or register your FAVOR.com.ua account to leave a message here.