«Фаворит Олімпу» досліджує активність українського бізнесу
12 серпня 2003 року рейтингове агентство «Research Servіce» за замовленням оргкомітету всеукраїнського бізнес-конкурсу «Фаворит Олімпу» приступило до проведення незалежного дослідження з вивчення соціальної активності успішного українського бізнесу. На підставі методики, спеціально розробленої для конкурсу Інститутом Соціології НАН України, подібні дослідження проводяться вперше. Рейтингове агентство проведе глибинні інтерв’ю по телефону з представниками компаній. Складені на підставі отриманих даних «Бізнеси-портрети» компаній і претендентів будуть узгоджені з ними і передані для подальшого дослідження експертними комісіями (Високе Журі, Рада Експертів по напрямках, Журі СМИ, Оргкомітет, Інтернет-голосування). Читайте також новину на «Рекламастері».