Битва брендів на FAVOR.com.ua – тиждень, який остаточно визначить Фаворитів – 2015!
  

Через тиждень, за секунду до Нового року, завершиться народне голосування конкурсу «Фаворити Успіху – 2015», яке остаточно прояснить і поставить крапку в суперечках про те, які торгові марки були кращими, найбільш бажаними і рекомендованими українськими споживачами у минаючому році!

Народне голосування тривало протягом усього 2015 року, з січня по грудень, і визначило рейтинг народної довіри до брендів у понад 500 категоріях товарів і послуг, столичних закладів. Також рейтинг визначає рейтинг найбільш яскравих і улюблених співвітчизниками зірок українського шоу-бізнесу.

Щорічний рейтинг практично завершено, залишилося додати останні штрихи. Організатори конкурсу склали список номінацій (і їх виявилося напрочуд багато!), в яких все ще зберігається інтрига та невизначеність у тому, хто ж посяде 1-е місце і може претендувати на звання Фаворит Споживачів – 2015.

Битва брендів на FAVOR.com.ua

Примітки

У списку не фігурують категорії, в яких переможець вже однозначно визначений. Наприклад, якщо відрив лідера від найближчих конкурентів, що утворився на підставі опитувань перших 3-ох календарних кварталів настільки великий і очевидний, що ніяка оцінка отримана конкурсантами в 4-му кварталі просто не в змозі змістити лідера з 1-го місця. Приклади: TM Rehau — Абсолютний Фаворит у категорії «Металопластикові вікна», або номінація «Жувальна гумка року», в якій марка Dirol набрала трішки більше половини популярності Orbit’у).

Також у списку не наводяться категорії, в яких лідери рейтингу одночасно стали переможцями за результатами анкетування інших респондентських груп, ставши, наприклад, Фаворитами Експертів, або навіть однозначними лідерами комплексного рейтингу. До речі, в таких номінаціях, лідери рейтингу вже приймають поздоровлення, і отримують від організаторів конкурсу запрошення на майбутню церемонію нагородження «Фаворитів Успіху – 2015».

У цьому списку наведено лише номінації, в яких в даний момент розгорнулася справжня битва споживчих уподобань, а не просто голосування заради дослідницького інтересу :)

Детально ознайомитися з методикою конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху», і зі схемою проведення багаторівневого дослідження споживчих уподобань, а також розділеного на 4 етапи народного голосування, можна на сторінці www.favor.com.ua/method/.


Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK
  

Achtung! Please be polite! Although that modertors of this web-portal are excessively democratic, any unethical, unqotable or just rude expressions, which abuse other visitors of this web site, can be deleted. Also will be deleted any spam and public comments with private phone numbers.