Підсумки опитувань конкурсу «Фаворити Успіху – 2010» | |
Журнал «Країна», листопад 2010, Позашляховий журнал «Вирус Свободы», листопад 2010, газета «Споживач» |
Рейтингові дослідження конкурсу проводяться з початку 2010 року. Взяти участь в опитуваннях конкурсу може кожна людина з активною життєвою позицією, яка має бажання висловити свою думку про товари та послуги ринку, визначити свої улюблені торгові марки та кращих артистів вітчизняної сцени. Тисячі активних споживачів та сотні галузевих спеціалістів вже обрали та підтримали у голосуванні своїх особистих Фаворитів! До завершення останнього, вирішального етапу голосування 2010 року залишилось зовсім трішки. Підсумкова позиція торгової марки у рейтинзі залежить від активності респондентів протягом усього року. Така методика вивчення суспільної думки дозволяє відстежити динаміку змін вподобань споживачів, а також вказати на зміни в якості товарів та послуг, на популярність та успіх брендів українського ринку. Загальна річна оцінка торгової марки в опитуваннях споживачів обчислюється як середнє арифметичне значення балів, набраних торговою маркою у кожному з чотирьох кварталів року. Сьогодні онлайн-каталог порталу FAVOR.com.ua складається з понад 400 галузей народного споживання, кожна з якої є окремою номінацією конкурсу. В каталозі представлені товари народного споживання, компанії що їх представляють, магазини та розважальні заклади столиці, зірки української естради та телебачення. У Ваших руках перемога найдостойніших! Зареєструйтеся на FAVOR.com.ua та проголосуйте за своїх улюбленців!
Обирай своїх Фаворитів разом із FAVOR.com.ua |
Tweet |
|