Results
Consumers survey results of 2012 in category
Stores, supermarkets, trade centers: Supertmarket / Hypermarket
Info The annual ratings by results of Consumers survey calculated as average arithmetic mean rank, obtained in each of 4 quarters of year.
 
I quarter (january—march)
 
II quarter (april—june)
 
III quarter (july—september)
 
IV quarter (october—december)
1. Сільпо Link 52.41% 5
    
2.
5
АТБ Link 34.94% 3.23
    
3.
4
Фуршет Link 25.90% 2.60
    
4.
2
METRO Link 26.51% 2.37
    
5.
3
Ашан Link 25.30% 2.29
    
6. Велика Кишеня  Favorite of Experts – 2012 Link 19.28% 2.11
    
7.
8
Караван Link 22.29% 2.08
    
8.
7
Эко-маркет Link 16.87% 1.77
    
9. МегаМаркет Link 13.86% 1.38
    
10.
11
Varus Link 12.05% 1.15
    
11.
12
Novus Link 11.45% 1.05
    
12.
10
Billa Link 9.04% 0.88
    
13. Fozzy Link 4.82% 0.58
   
–.
~
Rainford Link 1.81% 0.56
 
14. Брусничка Link 1.20% 0.36
  
15.
14
Країна-Край Link 3.61% 0.29
   
16.
15
Наш Край Link 1.81% 0.25
  
17.
16
SPAR Link 3.01% 0.22
  
18. Континент Link 2.41% 0.18
  
19.
17
Перекресток Link 0.60% 0.04
 
View results of current, 2024 year  Show all stores

Normed consumer's score are calculated by 5-score scale, accordingly to the methodic of the research.
Notice
The participant which took the 1st place in this rating is by opinion of Ukrainian consumers is the best choice in 2012, recommendation of consumers #1 in the category “Supertmarket / Hypermarket”.
Using this rating is only possible with obligatory link to the source.
This rating was built as a result of the study of social preferences in 2012, under the “Favorites of Success” Contest in Ukraine and it’s the free information. In case of full or partial republishing of the information drawn from this rating, it is obligatory to mention the name of the “Favorites of Success” Contest in printed publications, or put an active hyperlink to this page in the electronic media.  Details…
Comments(64)
all in a row | positive | negative
PashaKraft PashaKraft to fantasy198 -1
сам наверно в атб покупаеш где 290 ед.ассортимента?))
slavgorodik slavgorodik comments negatively on Эко-маркет
«Эко-маркет»-экономный супермаркет, слоган этой компании... У меня есть своя версия. «Эко-маркет»-ужасный супермаркет. Мало того, что кассиры-хамки редкие, так и с товаром все печально. Купила сыр в специальном отделе, пришла домой, а он местами белый(знаете, от старости), воняет и липкий. Я на дату, а он простроченный. Понимаю, нужно было в магазине смотреть, но для чего тогда специализированные отделы и сотрудники этих отделов??? Но и это не все. В этом магазине никогда нет свежего хлеба. Я пыталась заходить в разные дни, в разное время, но такое ощущение, что его уже привозят черствым... Может это остатки после нормальных супермаркетов, а? Больше не хожу в это ужасное место и другим не советую.
Марина (*.10.6) comments negatively on Эко-маркет
«Эко-маркет»-ужасный супермаркет-вот новый слоган для рекламной компании... В специальном отделе купила сыр, пришла домой, а он воняет, белый весь и липкий... Срок годности прошел. Понимаю, нужно было в магазине на это обращать внимание, но для чего тогда отделы и работники в них? То, что работают одни хамки-согласна. Плюс никогда нет свежего хлеба. Специально заходила в разные дни, и разное время... Такое ощущение, что хлеб привозят уже черствый. Короче, больше я не хожу туда и другим не советую.
Anonymous (*.40.146) comments negatively on Эко-маркет
Эко-Маркет. Ужастный магазин. Хамское отношение к покупателям и к своим же сотрудникам. Администратор просто неумеет общаться с покупателем. Все сотрудники чего-то боятся… напуганные чем то… Зал маленький… выбор товара ограниченный…
Anonymous (*.67.138) comments negatively on Перекресток
По необходимости побывала в Перекрестке в г.Броварах…Это ужас! Выбор никакой, много просроченных товаров. Помимо этого многие продавцы ведут себя неподобающе: хамят и открыто выражают полное безразличие к покупателю.
or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK
Aye Nay
  

Achtung! Please be polite! Although that modertors of this web-portal are excessively democratic, any unethical, unqotable or just rude expressions, which abuse other visitors of this web site, can be deleted. Also will be deleted any spam and public comments with private phone numbers.