The category has been excluded from the voting of by decision of organizers of the “Favorites of Success” Award, and it’s currently inactive. Here are shown an old survey results for 2020.
Results
The total survey results of 2020 by the integrated assestment in category
Mass media / National trade marks award
Ня номінація активна тільки один день на рік, тільки 1 квітня.
Який нагороді для торгових марок довіряють українці найбільше. Результати якого з перерахованих рейтингів слід вважати найбільш достовірними і об’єктивними.
:-) Каверза тут у тому, що далеко не всі з представлених у списку нагород є трофеєм за перемогу в конкурсі чи в рейтингу. Велика частина списку — це нічого не значущі «сувеніри», які купуються в маркетингових цілях без будь-яких проведених досліджень, опитувань і експертиз. У деяких випадках «перемога» досягається самим фактом заявки на участь. (Зрозуміло, в «конкурсі за заявками від заінтересованих осіб» перемогти нескладно.) Не дивлячись на відсутність будь-якої цінності таких знаків (крім витрат на їх придбання), їхні імперативи працюють. (Та ми самі, бувало, радили тим, хто хотів отримати відзнаку без факту перемоги чи навіть дослідження, самостійно зробити собі гарну медаль за власним дизайном і не морочити голову. Ви не повірите, але пару раз невдалі покупці так і вчиняли! :))
Вам вирішувати, яким з перерахованих нагород варто довіряти, результати яких конкурсних заходів ви впевнено можете назвати відкритими, прозорими, чесними і об’єктивними.
Integrated, “absolute” ratings is calculated
by survey results of 3 respondent groups.
Details…
The Favorites of the Year is determined by the Consumers (non-indifferent public),
Experts (authoritative specialists of this market industry) and
Celebrities Jury (known public figures and celebrities).
In forming of the integrated ratings, the following weight is assumed:
Absolute rank =
(average yearly rank of Consumers × 0.4) +
(rank of Experts × 0.4) +
(rank of Celebrities × 0.2).
award which taken 1st 2020 in the “National trade marks award” category!
Using this rating is only possible with obligatory link to the source.
This rating was built as a result of the study of social preferences in 2020,
under the “Favorites of Success” Contest in Ukraine and it’s the free information.
In case of full or partial republishing of the information drawn from this rating,
it is obligatory to mention the name of the “Favorites of Success” Contest in printed publications,
or put an active hyperlink to this page in the electronic media. Details…
Advanced reporting booklet about the study, including demographics of the respondents, by regional breakdown, information
roll-call of ad hoc judges etc, can also be obtained from managers of the contest.