Результати
Результати народного голосування 2015 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Епіцентр  Посилання 82,76% 5
    
2. Нова Лінія Посилання 31,03% 1,94
    
3.
4
Леруа Мерлен Посилання 22,76% 1,42
    
4.
9
Praktiker Посилання 16,55% 1,29
    
5.
3
Олді Посилання 15,17% 0,98
    
6.
5
БудМакс Посилання 11,72% 0,87
    
7.
10
Укрбудмаркет Посилання 6,21% 0,43
   
8.
7
OBI Посилання 6,90% 0,42
    
9.
8
Агромат Посилання 4,14% 0,27
   
10.
6
МастерОК Посилання 4,14% 0,23
   
11. Анжіо Посилання 1,38% 0,19
  
12.
~
Ромстал Украина Посилання 1,38% 0,11
  
13.
~
Буль-буль Посилання 1,38% 0,07
  
14.
~
Енран комфорт Посилання 0,69% 0,05
 
15.
12
Майолика Посилання 0,69% 0,02
 
15.
11
Ростекс Посилання 0,69% 0,02
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі торговельні мережі

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(82)
всі підряд | позитивні | негативні
Лёха (Київська обл. і м.Київ)
Очень не понравилось в Эпицентре отношение к клиентам.
Shtirlits (Київська обл. і м.Київ) +1
В номінації "просування послуги" ЕПІЦЕНТРа я не відмітив через 1)відсутність вебсайту ; 2)відсутність інтернет-реклами. Дуже сумно :(
Віктор (Київська обл. і м.Київ)
Забули додати мережу складів-магазинів "Анжіо".
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.