Результати
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Велика Кишеня  Посилання 48,65% 5
   
2. Фуршет  Фаворит Успішних Людей – 2006 Посилання 34,23% 4,00
   
3. METRO Посилання 27,93% 3,14
   
4. Сільпо Посилання 24,32% 2,79
   
5.
3
Караван Посилання 22,52% 2,58
   
6.
5
МегаМаркет Посилання 20,72% 2,05
   
7.
8
Billa Посилання 13,51% 1,55
   
8.
6
Країна-Край Посилання 9,91% 1,12
   
9.
7
Симпатик Посилання 5,41% 0,62
   
10.
5
SPAR Посилання 4,50% 0,50
   
11.
~
Три толстяка  2,70% 0,31
  
12.
8
Фора Посилання 1,80% 0,27
  
13. Патерсон  0,90% 0,18
 
14.
~
Буржуй  1,80% 0,16
  
15.
~
Вест-Лайн  0,90% 0,09
 
15.
~
Смачно  0,90% 0,09
 
17.
~
Fozzy Посилання 0,90% 0,07
 
17.
~
Делікатес  0,90% 0,07
 
17.
7
Максі  0,90% 0,07
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі торговельні мережі

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(64)
всі підряд | позитивні | негативні
Анонімний коментатор (*.40.146) негативно висловлюється про Эко-маркет
Эко-Маркет. Ужастный магазин. Хамское отношение к покупателям и к своим же сотрудникам. Администратор просто неумеет общаться с покупателем. Все сотрудники чего-то боятся… напуганные чем то… Зал маленький… выбор товара ограниченный…
Анонімний коментатор (*.119.214)
Материк — это не супермаркет!!!! Его нужно указать как торговый центр, это разные категории!!!!
aski aski до Anelka
Уже есть, указан как "Материк"
Anelka Anelka
А где Rainford? Я закупаю продукты только там!!!!
nananasa nananasa
Сильпо!
sonya sonya
Ашан — один из лучших супермаркетов , по ценовой политике!! И радует, что касс у них так много, что ждать долго не приходится!!
SANTA SANTA висловлюється про METRO
ЕКОМАРКЕТ УЖЕ УМЕР.ДОЛГИ ПО РАСЧЕТАМ С ПОСТАВЩИКАМИ ПРЕВЫСИЛИ 2.5 МЕСЯЦА.А ВСЕ ВИНОВАТЫ КРЕДИТЫ.
АСОРТИМЕНТ У ВСЕХ ЗНИЗИЛСЯ НО ПОДУМАЙТЕ КОМУ СЕЙЧАС ЛЕГЧЕ С ДЕНЬГАМИ.
УВЕРЕН,ЧТО МОНСТРАМ ТИПА МЕТРО
Анонімний коментатор (*.158.163)
А почему тут нет гипермаркета о-кей, приехал и все купил, и цены хорошие. Эко-маркет и Перекресток — это ужас, хуже придорожных киосков. Хамство — это ихний конек, обвешивают, и на кассах общитывают.
yooyoo yooyoo
Лучший супермаркет в Днепре это Varus.очень люблю их выпечку! переехала в другой район теперь страдаю(
иpф иpф позитивно висловлюється про Ашан
Ашан- Рулит.Друзья-потребители сравните цены!!!!И как долго на кассах стоять приходится!!!Лучше АШАНА на сегодня -НЕТ!!!
Анонімний коментатор (*.67.138) негативно висловлюється про Перекресток
По необходимости побывала в Перекрестке в г.Броварах…Это ужас! Выбор никакой, много просроченных товаров. Помимо этого многие продавцы ведут себя неподобающе: хамят и открыто выражают полное безразличие к покупателю.
Ranetka Ranetka позитивно висловлюється про Велика Кишеня (Фудмаркет)
Я за Велику кишеню и Фуршет.Но чаще мы ходим в кишеню,поэтому отзиваюсь о ней.
manager manager
Рост )
manager manager
Кишеня )
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.