Результати
Результати народного голосування 2013 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо Посилання 43,24% 5
    
2.
4
METRO Посилання 33,98% 4,02
    
3.
5
Ашан Посилання 33,20% 3,85
    
4.
2
АТБ Посилання 31,66% 3,68
    
5.
6
Велика Кишеня Посилання 22,78% 2,75
    
6.
3
Фуршет Посилання 18,15% 2,20
    
7.
11
Novus Посилання 15,06% 1,82
    
8.
7
Караван Посилання 11,97% 1,38
    
9.
8
Эко-маркет Посилання 11,20% 1,34
    
10.
9
МегаМаркет Посилання 8,49% 1,04
    
11. Амстор Посилання 6,18% 1,02
   
12.
13
Fozzy Посилання 6,95% 0,84
    
13.
10
Varus Посилання 6,18% 0,73
    
14.
12
Billa Посилання 5,02% 0,59
    
15. Країна-Край Посилання 3,09% 0,34
    
16.
14
Брусничка Посилання 2,70% 0,33
   
17.
16
Наш Край Посилання 2,32% 0,26
   
18.
17
SPAR Посилання 1,93% 0,25
   
19. Перекресток Посилання 1,93% 0,24
  
20.
18
Континент Посилання 1,16% 0,15
  
21.
~
Вест-Лайн  0,77% 0,10
  
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі торговельні мережі

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(64)
PashaKraft PashaKraft до fantasy198 -1
сам наверно в атб покупаеш где 290 ед.ассортимента?))
slavgorodik slavgorodik негативно висловлюється про Эко-маркет
«Эко-маркет»-экономный супермаркет, слоган этой компании... У меня есть своя версия. «Эко-маркет»-ужасный супермаркет. Мало того, что кассиры-хамки редкие, так и с товаром все печально. Купила сыр в специальном отделе, пришла домой, а он местами белый(знаете, от старости), воняет и липкий. Я на дату, а он простроченный. Понимаю, нужно было в магазине смотреть, но для чего тогда специализированные отделы и сотрудники этих отделов??? Но и это не все. В этом магазине никогда нет свежего хлеба. Я пыталась заходить в разные дни, в разное время, но такое ощущение, что его уже привозят черствым... Может это остатки после нормальных супермаркетов, а? Больше не хожу в это ужасное место и другим не советую.
Марина (*.10.6) негативно висловлюється про Эко-маркет
«Эко-маркет»-ужасный супермаркет-вот новый слоган для рекламной компании... В специальном отделе купила сыр, пришла домой, а он воняет, белый весь и липкий... Срок годности прошел. Понимаю, нужно было в магазине на это обращать внимание, но для чего тогда отделы и работники в них? То, что работают одни хамки-согласна. Плюс никогда нет свежего хлеба. Специально заходила в разные дни, и разное время... Такое ощущение, что хлеб привозят уже черствый. Короче, больше я не хожу туда и другим не советую.
Анонімний коментатор (*.40.146) негативно висловлюється про Эко-маркет
Эко-Маркет. Ужастный магазин. Хамское отношение к покупателям и к своим же сотрудникам. Администратор просто неумеет общаться с покупателем. Все сотрудники чего-то боятся… напуганные чем то… Зал маленький… выбор товара ограниченный…
Анонімний коментатор (*.67.138) негативно висловлюється про Перекресток
По необходимости побывала в Перекрестке в г.Броварах…Это ужас! Выбор никакой, много просроченных товаров. Помимо этого многие продавцы ведут себя неподобающе: хамят и открыто выражают полное безразличие к покупателю.
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.