Результати народного голосування 2015 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Diamond of Love |
42,91% |
5 |
|
2. |
|
StDiamond |
30,41% |
4,32 |
|
3. |
|
Bvlgari |
6,42% |
0,95 |
|
4. |
|
Damiani |
7,43% |
0,91 |
|
5. |
|
Avenue
|
5,74% |
0,67 |
|
6. |
|
Cartier |
2,70% |
0,49 |
|
7. |
|
Alexander Arne Jewelry |
1,35% |
0,16 |
|
8. |
|
Louvre
|
1,01% |
0,135 |
|
9. |
|
Piaget |
1,69% |
0,129 |
|
10. |
|
Chopard |
0,68% |
0,109 |
| |