Результати
Підсумкові результати голосування 2013 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин ювелірних виробів
Інформація Тут представлені великі мережеві та столичні салони-магазини ювелірних виробів, а також «шоу-руми» ювелірних Інтернет-магазинів. Регіональні (місцеві) немережеві магазини не представлені, через їх велику кількість.
Дивіться також категорію «Бренд ювелірних прикрас».
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.   Детальніше…
 
Споживачі (40%)
 
Експерти (40%)
 
Знаменитості (20%)
1. КЮЗ Посилання 5
   
2.
3
Укр Золото Посилання 4,80
   
3.
2
Zarina Посилання 3,16
   
4.
15
Chopard Посилання 2,12
   
5.
7
Ювелирная карта Посилання 1,59
   
6.
17
Кристалл  1,45
   
7.
10
Cartier Посилання 1,30
  
7.
16
Damiani  1,30
  
9.
17
Даймонд бутік Посилання 1,16
  
10.
14
Chartage Посилання 0,96
  
11.
~
Яшма  0,91
  
12.
~
Гаразд Посилання 0,86
  
13.
9
Золото України  0,83
  
14.
~
Louvre  0,55
  
15.
6
Almaz  0,53
  
16.
4
Avenue  0,52
  
16.
~
Укр.Ювелір Посилання 0,52
  
18.
12
Золотий лев  0,50
 
19.
8
Абрикос Посилання 0,40
 
20.
11
Золото-77 Посилання 0,30
  
21.
16
3 карата Посилання 0,28
 
22.
5
Софійська Брама Посилання 0,25
  
23.
~
585 Посилання 0,23
 
24.
~
Silver Star  0,22
 
24.
~
Золотий дощ  0,22
 
26.
~
Пектораль  0,17
 
27.
~
Перлина Посилання 0,11
 
27.
~
Синій сапфір  0,11
 
27.
~
Срібна хвиля  0,110
 
30. Золотой Остап Посилання 0,106
 
30.
~
Фенікс Посилання 0,106
 
32.
13
Riviera Посилання 0,100
 
32.
13
Вінниця Кристал Посилання 0,100
 
34.
~
Leonko Art  0,060
 
34.
~
Євлогія Посилання 0,060
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі магазини

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2013 року в категорії «Магазин ювелірних виробів»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(126)
Владислав (*.192.240) негативно висловлюється про Срібна Країна
А почему не добавили Кочутов? Они ведь тоже популярный ювелирный бренд.
https://jewellery.kochut.org/shop/
Ksushik Ksushik негативно висловлюється про Столична
Только не Столичная отвратительный сервис!
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.