Результати
Підсумкові результати голосування 2014 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин ювелірних виробів
Інформація Тут представлені великі мережеві та столичні салони-магазини ювелірних виробів, а також «шоу-руми» ювелірних Інтернет-магазинів. Регіональні (місцеві) немережеві магазини не представлені, через їх велику кількість.
Дивіться також категорію «Бренд ювелірних прикрас».
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.   Детальніше…
 
Споживачі (40%)
 
Експерти (40%)
 
Знаменитості (20%)
1. Золотий вік Посилання 5
   
2.
1
КЮЗ  Фаворит Споживачів – 2014 Посилання 4,41
   
3. Zarina Посилання 3,98
   
4.
2
Укр Золото Посилання 3,65
   
5.
4
Chopard Посилання 1,75
   
6.
12
Золото України  1,25
  
7. Damiani  1,22
  
8.
7
Cartier Посилання 1,05
   
9.
20
Софійська Брама Посилання 0,94
  
10.
15
Укр.Ювелір Посилання 0,85
 
11.
16
Золотий лев  0,80
  
12.
6
Кристалл  0,74
 
13.
18
Золото-77 Посилання 0,71
  
14.
19
3 карата Посилання 0,70
  
15.
8
Даймонд бутік Посилання 0,66
  
16.
17
Абрикос Посилання 0,49
  
17.
23
Пектораль  0,39
  
18.
~
Ремточмеханика Посилання 0,34
 
19.
5
Ювелирная карта Посилання 0,32
 
19.
10
Яшма  0,32
 
21.
26
Вінниця Кристал Посилання 0,30
 
22.
21
585 Посилання 0,28
 
22.
9
Chartage Посилання 0,28
 
24.
22
Silver Star  0,24
 
25.
15
Avenue  0,20
 
26. Riviera Посилання 0,17
 
26.
22
Золотий дощ  0,17
 
28.
11
Гаразд Посилання 0,14
 
29.
14
Almaz  0,10
 
30.
13
Louvre  0,07
 
30.
24
Перлина Посилання 0,07
 
30.
25
Фенікс Посилання 0,07
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі магазини

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2014 року в категорії «Магазин ювелірних виробів»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(126)
Владислав (*.192.240) негативно висловлюється про Срібна Країна
А почему не добавили Кочутов? Они ведь тоже популярный ювелирный бренд.
https://jewellery.kochut.org/shop/
Ksushik Ksushik негативно висловлюється про Столична
Только не Столичная отвратительный сервис!
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.