У цій категорії представлені компанії та торговельні заклади Києва.
Оцінку дають тільки жителі столиці. Проте ви можете вільно переглядати результати і залишати свої відгуки.
Герб Києва
Результати
Результати народного голосування 2015 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Магазин освітлювальної техніки
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Brille Посилання 51,72% 5
    
2. Капро Посилання 24,14% 2,44
    
3. Світлофор Посилання 24,14% 2,08
   
4.
10
Світло Посилання 17,24% 1,65
   
4.
11
Світлотехніка Посилання 17,24% 1,65
   
6.
4
Світло Вашого Дому Посилання 10,34% 0,98
   
7. Комфорт-Люкс Посилання 6,90% 0,73
  
7.
9
Лінія світла Посилання 6,90% 0,73
  
9.
~
Ідея світла  6,90% 0,67
  
9.
8
Лайт люкс Посилання 6,90% 0,67
  
11. Сяйво-Люкс  3,45% 0,56
 
–.
5
Альтера Посилання 3,45% 0,42
 
12.
9
Еліт Посилання 3,45% 0,25
 
12.
11
Ліхтхаус Посилання 3,45% 0,25
 
12.
~
Просвіт Посилання 3,45% 0,25
 
12.
~
Светотехника и освещение Посилання 3,45% 0,25
 
12.
~
Смірнов Строй Сервіс Посилання 3,45% 0,25
 
12.
6
Стиль Тиффані Посилання 3,45% 0,25
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі магазини

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин освітлювальної техніки».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(21)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.