Результати
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
VD One Посилання 25,37% 5
   
2.
~
Hugo Boss Посилання 22,39% 3,92
   
3.
2
Benetton Посилання 17,91% 3,56
   
4. Arber Посилання 19,40% 3,55
   
5.
1
Voronin Посилання 14,93% 2,66
   
6.
3
Armani Collezioni Посилання 13,43% 2,52
   
7.
4
Lacoste  11,94% 2,40
   
8.
3
Fashion Club Посилання 10,45% 2,09
   
9.
~
OGGI  10,45% 1,91
   
10. Ermenegildo Zegna Посилання 7,46% 1,54
   
11.
~
Sasch  7,46% 1,51
   
12. Gianfranco Ferre  7,46% 1,37
   
13.
4
Springfield Посилання 7,46% 1,29
  
14. Pierre Cardin Посилання 5,97% 1,27
   
15.
~
Kazzara  5,97% 1,13
   
15.
~
Polo Garage Посилання 5,97% 1,13
   
17. In Wear  5,97% 1,02
  
18.
3
Трембіта  4,48% 0,89
   
19.
~
Україна  4,48% 0,78
  
20.
~
Spazio  2,99% 0,65
  
20.
~
Van Laack  2,99% 0,65
  
20.
4
Подіум  2,99% 0,65
  
23. Дипломат  2,99% 0,62
  
24.
~
Ernesto Dolani  1,49% 0,38
 
24. Glenfield Посилання 1,49% 0,38
 
26.
~
Baltman  1,49% 0,27
 
26.
~
Maria Santi  1,49% 0,27
 
26. Pal Zileri Посилання 1,49% 0,27
 
26. Paul & Shark  1,49% 0,27
 
26.
4
Rest of best  1,49% 0,27
 
26.
4
Timberland Посилання 1,49% 0,27
 
26.
~
WestMont  1,49% 0,27
 
26.
~
Гардероб  1,49% 0,27
 
34. Висока мода  1,49% 0,24
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі магазини

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин чоловічого одягу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(10)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.