Результати
Результати народного голосування 2010 року у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
MEXX Посилання 25,86% 5
    
2.
6
Kenzo  20,69% 3,75
   
3.
32
Fashion Club Посилання 15,52% 3,39
    
4.
10
Arber Посилання 17,24% 3,10
    
5.
1
Benetton Посилання 15,52% 3,04
   
5.
7
Lacoste  15,52% 3,04
    
7.
5
Alessandro  12,07% 2,74
   
8. Voronin Посилання 13,79% 2,44
  
9.
15
Президент  10,34% 2,32
   
10.
3
VD One Посилання 12,07% 2,20
   
11.
34
Timberland Посилання 12,07% 2,02
   
12.
9
Pierre Cardin Посилання 8,62% 1,90
    
13.
4
Armani Collezioni Посилання 8,62% 1,73
    
–.
33
Подіум  5,17% 1,67
  
14.
18
Monton Посилання 10,34% 1,61
  
15.
11
Marks&Spencer Посилання 8,62% 1,55
   
16.
19
Stella Посилання 6,90% 1,49
  
16.
21
Дипломат  6,90% 1,49
   
18.
29
Springfield Посилання 8,62% 1,37
  
19.
17
Tuso Посилання 6,90% 1,31
   
20.
29
Polo Garage Посилання 5,17% 1,25
   
21.
12
Dan Mark Посилання 5,17% 0,89
  
21.
23
Трембіта  5,17% 0,89
  
23.
30
Gant  3,45% 0,83
  
23.
27
In Wear  3,45% 0,83
  
23.
31
Sasch  3,45% 0,83
  
26.
22
Cotton Field  3,45% 0,65
  
26.
20
McGregor  3,45% 0,65
  
26.
31
Verri  3,45% 0,65
  
–.
24
Baltman  1,72% 0,56
 
–.
14
Висока мода  1,72% 0,56
 
29. Vaismann  1,72% 0,48
 
30.
16
Gianfranco Ferre  1,72% 0,42
 
30.
11
Kazzara  1,72% 0,42
 
30. Modicca  1,72% 0,42
 
30.
25
Paul & Shark  1,72% 0,42
 
34.
14
Brioni Посилання 1,72% 0,24
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі магазини

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин чоловічого одягу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(10)

Поки що позитивних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.