У цій категорії представлені компанії та торговельні заклади Києва.
Оцінку дають тільки жителі столиці. Проте ви можете вільно переглядати результати і залишати свої відгуки.
Герб Києва
Результати
Результати народного голосування 2013 року у категорії
Відпочинок та розваги Києва / Нічний клуб
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Decadance House (Carte Blanche)Посилання 27,87% 5
    
2.
7
Caribbean Club Посилання 27,87% 4,47
   
3.
1
Sorry бабушка  21,31% 3,66
    
–.
4
Crystall Hall  19,67% 3,16
    
4.
2
D*Lux Посилання 18,03% 2,98
    
5.
7
MaXimym Посилання 13,11% 2,39
    
6. Bingo Посилання 14,75% 2,33
   
7.
3
Forsage Посилання 13,11% 2,30
    
8. Бар «Гадкий Койот» Посилання 6,56% 1,98
  
9. Indigo Project Посилання 9,84% 1,97
   
10.
~
Vodka Bar  9,84% 1,72
    
11.
4
Route 66 Посилання 9,84% 1,61
   
12.
6
Saxon Посилання 8,20% 1,55
   
13.
7
Помада Посилання 6,56% 1,12
   
14.
~
Квартал  4,92% 0,84
  
15.
7
Shooters Посилання 4,92% 0,75
  
16.
8
Sullivan Room Kiev Посилання 3,28% 0,71
  
17.
5
Биренна  3,28% 0,66
  
17.
6
Прайм Посилання 3,28% 0,66
  
19.
~
Андрогин Посилання 3,28% 0,54
  
20.
~
Sky hall Посилання 1,64% 0,32
 
20.
7
Эскалибур Посилання 1,64% 0,32
 
22.
~
Serebro Посилання 1,64% 0,26
 
22.
~
Split Посилання 1,64% 0,26
 
24.
~
Luxor  1,64% 0,23
 
24.
~
Карамель Посилання 1,64% 0,23
 
24.
~
Майдан  1,64% 0,23
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі заклади

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Нічний клуб».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(10)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.