Результати
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Магазини одягу / Магазин взуття
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Intertop  Посилання 47,13% 5
   
2.
1
Ecco Посилання 27,59% 3,48
   
3.
4
Монарх Посилання 22,99% 3,12
   
4.
3
Carlo Pazolini Посилання 16,09% 1,97
   
5.
~
EGLE Посилання 12,64% 1,76
   
6. Geox Посилання 11,49% 1,69
   
7.
~
Salamandеr  11,49% 1,34
   
8. Світ взуття2  10,34% 1,14
   
9. Carnaby Посилання 8,05% 1,09
   
10.
6
Chester  9,20% 1,07
   
11. Взуття. Сумки. Аксесуари  6,90% 0,98
   
12. Vagabond Посилання 5,75% 0,95
   
13.
6
Еколас  5,75% 0,91
  
14. Skechers Посилання 8,05% 0,83
  
15.
5
Bottega Посилання 5,75% 0,74
   
16. TJ Collection  4,60% 0,58
   
17.
~
Bally  3,45% 0,51
   
17.
7
Елефантен  3,45% 0,51
   
19.
~
Monte Napoleone  4,60% 0,45
  
20.
7
Spazio  3,45% 0,38
  
21. Ecolas  2,30% 0,31
 
22.
~
Marcopizzi  3,45% 0,294
  
23.
~
Валекс Посилання 1,15% 0,286
 
24.
7
Fashion Club  2,30% 0,225
  
24.
6
Fellini Посилання 2,30% 0,225
  
24. Timberland Посилання 2,30% 0,225
  
27. Ваша пара  2,30% 0,138
 
28.
6
Вірджілі  1,15% 0,069
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі магазини

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин взуття».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(14)
Анонімний коментатор (*.128.9) негативно висловлюється про Plato (Інтертоп)
Купил в PLATO (Днепропетровск
пр-т К.Маркса, 119, тел. (056) 374-40-51) туфли ECCO. Через неделю носки на правой единице появился изгиб кожи над большим пальцем. Боль стала невыносимой и сегодня на 14-й день я понес их в магазин. Пара стоит 680 грн. Такая же цена и в магазинах ECCO и INTERTOP, т.е. стоковый магазин PLATO не по ценам, а по качеству. Обменять мне их отказал директор магазина предложив гарантийный ремонт. 15 лет покупаю обувь фирмы ECCO, ни разу не сталкивался ни с подобным браком ни с гарантийным ремонтом практически новой обуви. Директор некорректно заметила ,что у меня могут быть разные ноги, в каком смысле обьянить не смогла. Предложила растянуть, разбить, и это новую обувь!!! До этого брал обувь в магазине ECCO и был очень доволен. В самом магазине продавца отдела я так и не увидел, зато охраны ЛЕВИТ насчитал аж 6(ШЕСТЬ)! человек, видимо для защиты от недовольных покупателей. Больше ничего не куплю в магазине PLATO, и не кому не посоветую.28.VIII.2009 Спасибо.
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.