У цій категорії представлені компанії та торговельні заклади Києва.
Оцінку дають тільки жителі столиці. Проте ви можете вільно переглядати результати і залишати свої відгуки.
Герб Києва
Результати
Результати народного голосування 2013 року у категорії
Доставка і перевезення / Доставка суші
Інформація У цій категорії наведено перелік закладів в яких професійно готують суші. У каталозі також представлена й інша категорія, в якій перелічено столичні Суші-бари як заклади харчування.
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Муракамі (230 8888) Посилання 25,42% 5
    
2. ЯпонаХата Посилання 40,68% 4,86
    
3. Сушія (22-55555, (097) 722 5555) Посилання 25,42% 4,30
    
4. Суші 33 (573-33-33) Посилання 15,25% 3,53
    
5. Ukushuka (22-333-44, (067)235-3064) Посилання 8,47% 2,80
   
6. Такі-Макі (461-86-60) Посилання 8,47% 2,26
    
7. Roll House (222-51-51, 593-86-51)  11,86% 2,20
   
8. SushiClub (228-28-88) Посилання 6,78% 1,01
   
8. Просто Суші (237-37-36, (067) 223-23-23) Посилання 6,78% 1,01
   
10. Імперія суші (499-19-29) Посилання 11,86% 0,96
  
11. Суші-Сан (221-66-30, 353-22-15) Посилання 5,08% 0,65
  
12. Суші 24 (599-24-24) Посилання 5,08% 0,56
  
13. Mikawa (222-57-22) Посилання 3,39% 0,55
  
14. Жёлтое море (224-55-55)  6,78% 0,40
 
15. Yoshi (223-74-69)  1,69% 0,10
 
15. Тарумі (407-05-05) Посилання 1,69% 0,10
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі компанії

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Служба доставки суші».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(12)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.