Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2010 рік.
Результати
Результати народного голосування за 1 квартал 2010 року у категорії
Профільні видання / Краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Wellness (Інтернешнл Медіа)Посилання 33,33% 5
 
1. Косметолог (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 33,33% 5
 
3.
4
HAND & nails + Ногтевой сервис (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 26,67% 4
 
4.
~
Les Nouvelles Esthetiques Україна (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 20,00% 3
 
4.
5
Косметический рынок СЕГОДНЯ (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 20,00% 3
 
6.
2
Votre Beaute (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 13,33% 2
 
6. You Professional (Естет, івент-медійна компанія) 13,33% 2
 
6.
2
Your Hair (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 13,33% 2
 
6. Зеркало моды (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 13,33% 2
 
6.
3
Ногтевая эстетика (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 13,33% 2
 
11.
6
Kosmetik International (Естет, івент-медійна компанія) 6,67% 1
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(2)
всі підряд | позитивні | негативні
-PR- -PR- позитивно висловлюється про Косметолог (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
Супер издание
Anferi Anferi
Косметолог — настоящий журнал для проффесионалов!
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.