Результати
Підсумкові результати голосування 2007 року за інтегральною оцінкою у категорії
Друковані видання / Інформаційно-аналітичне видання
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.   Детальніше…
 
Споживачі (40%)
 
Експерти (40%)
 
Знаменитості (20%)
1.
6
Kyiv Post  5
   
2.
1
Корреспондент  4,99
   
3.
2
Зеркало Недели Посилання 4,43
   
4.
8
Аргументы и факты в Украине Посилання 4,35
  
5. Сегодня Посилання 3,222
  
6.
3
Газета по-киевски Посилання 3,220
   
7.
4
Факты и комментарии Посилання 2,376
  
8.
11
Урядовий кур’єр Посилання 2,161
  
9.
10
Україна молода Посилання 2,153
  
10.
13
День Посилання 1,946
  
11.
9
КП в Украине Посилання 1,616
 
12.
15
Московский комсомолец в Украине  1,507
  
13.
~
Форум  1,425
 
14. Газета 24 Посилання 1,226
 
15.
22
Комментарии Посилання 0,912
  
16.
7
Голос України Посилання 0,755
 
17.
12
Газета «2000» Посилання 0,603
 
18. Експрес Посилання 0,487
 
19.
21
Хрещатик  0,450
 
20.
14
Киевские ведомости Посилання 0,359
 
21.
17
Вечірній Київ Посилання 0,328
 
22.
20
Молодь України Посилання 0,326
 
23.
16
Вечерние вести  0,320
 
24.
~
Труд  0,287
 
25.
19
Cn-Столичные Новости Посилання 0,248
 
26.
~
Сільські вісті Посилання 0,206
 
27.
18
Кіевскій телеграфъ Посилання 0,204
 
28.
~
Свобода  0,202
 
29.
~
Совершенно секретно Украина Посилання 0,161
 
30.
24
Публичные люди Посилання 0,149
 
31.
~
Грани плюс  0,124
 
31.
~
Робітнича газета Посилання 0,124
 
33.
25
Kyiv Weekly Посилання 0,122
 
34.
~
Демократична Україна Посилання 0,083
 
35.
~
Имена  0,039
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2007 року в категорії «Інформаційно-аналітичне видання»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2007 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(19)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.