Результати
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. PR-менеджер Посилання 38,60% 5
   
2. Зеркало рекламы Посилання 22,81% 2,78
   
3. Новый маркетинг Посилання 21,05% 2,76
   
4. Медиа эксперт  19,30% 2,61
   
5. Бренд-менеджмент  10,53% 1,71
   
6. Маркетинг и реклама Посилання 14,04% 1,52
   
7. Marketing Media Review Посилання 10,53% 1,47
   
8. Управление продажами  8,77% 1,25
   
9. Интернет-маркетинг  8,77% 1,07
   
10. Реклама и дизайн в Украине Посилання 7,02% 1,04
   
11. Маркетинг услуг  8,77% 1,01
  
12. Логистика: проблемы и решения Посилання 7,02% 0,98
  
13. Маркетинг в Україні Посилання 7,02% 0,97
  
14. Рекламные технологии  7,02% 0,91
   
15. Стимулирование Продаж/ Blt-Report  5,26% 0,89
  
16. Наружная реклама  5,26% 0,82
  
17. Рекламный бизнес/ Adreport  3,51% 0,61
  
18. Отдел маркетинга Посилання 5,26% 0,58
  
19. Реклама: теория и практика  5,26% 0,45
 
20. Маркетинговые исследования в Украине Посилання 3,51% 0,43
  
21. Маркетинговые коммуникации  1,75% 0,33
 
22. Мир выставок  3,51% 0,30
 
23. Outdoor Ukraine  1,75% 0,15
 
23. Наш  1,75% 0,15
 
Подивитись результати поточного, 2024 року

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про маркетинг і рекламу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(8)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.