Радіоканал Інтернет-видання Друковані видання Інформаційно-аналітичне видання Видання для батьків Видання для дітей Ділове видання Жіноче видання Молодіжне видання Розважальне видання Телевізійне видання Чоловіче видання Профільні видання Авто, мото Архітектура, будівництво, дизайн Видання для споживачів Здоров’я, медицина Маркетинг, реклама Менеджмент, персонал Мода, стиль, краса Подорожі та туризм Популярно-пізнавальне видання Продукти харчування, кулінарія Сервіс, торгівля Спорт Телеканали
Результати голосування Експертів 2011 року у категоріїДруковані видання / Телевізійне видання
1.
2
Телекритика (Главред Медіа)
55,56%
5
2.
1
Телегид (Видавництво «Мега-Прес»)
44,44%
4
3.
~
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк)
22,22%
2
3.
2
Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
22,22%
2
3.
Телесемь (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
22,22%
2
6.
2
Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
11,11%
1
6.
~
Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
11,11%
1
–.
Программка (Видавництво «Мега-Прес»)
0,00%
0
–.
ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес»)
0,00%
0
–.
Спутник телезрителя (Видавничий дім TV-парк)
0,00%
0
–.
3
ТV-Экран (Едіпресс Україна)
0,00%
0
–.
Телекурьер (Видавництво «Мега-Прес»)
0,00%
0
–.
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк)
0,00%
0
–.
Экран недели
0,00%
0
–.
7+7я (7+7 медіа)
0,00%
0
Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з
методикою дослідження.
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку галузевих спеціалістів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею експертів №1 у категорії «Телевізійне видання ».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело .Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань
2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ .
Докладніше…
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у
організаторів конкурсу .
Результати інших років
Рейтинги інших років у категорії «
Телевізійне видання »:
Експерти в цієї категорії
В 2011 році конкурсантів у категорії «Телевізійне видання» оцінювали 9 експертів-професіоналів:
Світлана Жигун
Директор з розвитку креативної агенції «Релайтер»
Наталія Затуливітер
Прес-секретар корпорації «Іліташ»
Ольга Ковальова
Менеджер з реклами рекламного агенства «Софія»
Олесь Ковальчук
Директор студії продакшн «Талан-Студіо», виконавчий директор ГО «Інститут суспільних проектів»
Марина Осаула
PR-менеджер продюсерського центру та студії звукозапису UMMG
Лідія Тропман
Головний редактор світського порталу Absurdu.net
Ірина Франк
Редактор рубрик журналів «Эксперт вкуса» та «Кулинарные идеи», ВД «Платформа Паблисити»
Анжеліка Воробець
Концертний директор «Юмор for event»
Лариса Лісняк
Керівник департаменту інформаційної політики корпорації «Іліташ»
Продовжується формування Експертного Журі 2024 року!
Запрошуємо спеціалістів та досвічених знатоків товарів і послуг взяти участь у експертному голосуванні!
Якщо ваша професійна діяльність дозволяє судити про учасників цього рейтингу з точки зору
спеціаліста, а не рядового споживача, і ви не пов’язані з кимось з учасників в цій категорії (ваша оцінка
є об’єктивною і не ангажованю) — ласкаво просимо до складу журі!
Методика «Фаворитів Успіху»
допускає можливість самовисування до складу експертної комісії.
Голосування дуже просте, не потребує заповнення паперових анкет
і відбувається повністю в онлайн-режимі. Від експерта потрібні лише професіоналізм і об’єктивність.
Також ви можете порекомендувати до участі своїх колег.
Будь ласка, розкажіть їм про конкурс «Фаворити Успіху» та запропонуйте наступне посилання: