Результати
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Друковані видання / Жіноче видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Cosmopolitan (Hearst Shkulev Ukraine)Посилання 47,37% 5
   
2. Натали (Бліц-Інформ)Посилання 24,34% 2,49
   
3. Единственная (Едіпресс Україна)Посилання 22,37% 2,41
   
4. Идеальный дом (Інтернешнл Медіа)Посилання 23,68% 2,27
   
5. Elle-Україна (Hearst Shkulev Ukraine)Посилання 17,76% 1,86
   
6. Pink / Пинк (Видавничий Дім «Вавілон»)Посилання 15,79% 1,61
   
7. Караван историй. Украина (Караван-Медіа)Посилання 12,50% 1,25
   
7. Лиза (Бурда-Україна)Посилання 10,53% 1,25
   
9. С тобой (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)Посилання 8,55% 0,92
   
10. Женский журнал Посилання 9,21% 0,90
   
11. Любимая (Телеграаф Мегезінс Україна) 5,92% 0,67
  
12. Твое здоровье (Едіпресс Україна)Посилання 3,95% 0,40
   
13. Вся Европа в Украине  3,29% 0,31
 
14. L’OFFICIEL-Украина (Видавничий Дім «Вавілон»)Посилання 3,29% 0,29
  
15. Лиза. Добрые советы (Бурда-Україна)Посилання 2,63% 0,25
 
16. Даша (Бурда-Україна)Посилання 1,97% 0,19
 
17. Академия (Караван-Медіа)Посилання 1,32% 0,173
  
18. Мир семьи (Impressmedia)Посилання 1,32% 0,167
  
18. Сеzони моди (Янко)Посилання 0,66% 0,167
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Жіноче видання».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(42)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.