Результати
Результати голосування Журі Успішних Людей 2009 року у категорії
Друковані видання / Жіноче видання
1.
6
Pink / Пинк (Видавничий Дім «Вавілон») Фаворит Успішних Людей – 2009 Посилання 40,00% 5
 
2.
1
Cosmopolitan (Hearst Shkulev Ukraine)Посилання 33,33% 4,17
 
2.
3
Единственная (Едіпресс Україна)Посилання 33,33% 4,17
 
4.
5
Elle-Україна (Hearst Shkulev Ukraine)Посилання 13,33% 1,67
 
4.
2
LQ (Медіа Інвест Груп)Посилання 13,33% 1,67
 
4. Viva! Beauty (Едіпресс Україна)Посилання 13,33% 1,67
 
4.
6
Караван историй. Украина (Караван-Медіа)Посилання 13,33% 1,67
 
4.
~
Мир семьи (Impressmedia)Посилання 13,33% 1,67
 
4.
~
Сеzони моди (Янко)Посилання 13,33% 1,67
 
10.
6
CosmoLady (Космо Леді)Посилання 6,67% 0,83
 
10.
4
Diva (Картель)Посилання 6,67% 0,83
 
10.
~
Glamour Посилання 6,67% 0,83
 
10.
~
JOY (Bauer Media Group) 6,67% 0,83
 
10.
7
L’OFFICIEL-Украина (Видавничий Дім «Вавілон»)Посилання 6,67% 0,83
 
10.
~
Spicy  6,67% 0,83
 
10.
6
Vogue Посилання 6,67% 0,83
 
10.
~
Для дому та сім’ї  6,67% 0,83
 
10.
~
Женские секреты (Creative Media Медиагруппа) 6,67% 0,83
 
10.
6
Женский журнал Посилання 6,67% 0,83
 
10.
~
Лиза (Бурда-Україна)Посилання 6,67% 0,83
 
10.
5
Натали (Бліц-Інформ)Посилання 6,67% 0,83
 
10.
~
Полина (Едіпресс Україна)Посилання 6,67% 0,83
 
10.
~
Твое здоровье (Едіпресс Україна)Посилання 6,67% 0,83
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2009 року в категорії «Жіноче видання»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(42)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.