Результати
Результати голосування Експертів 2011 року у категорії
Друковані видання / Жіноче видання
1.
3
LQ (Медіа Інвест Груп)Посилання 61,54% 5
 
2. Vogue Посилання 53,85% 4,38
 
3.
4
Cosmopolitan (Hearst Shkulev Ukraine)Посилання 23,08% 1,88
 
4. CosmoLady (Космо Леді)Посилання 15,38% 1,25
 
4.
~
Diva (Картель)Посилання 15,38% 1,25
 
4. Elle-Україна (Hearst Shkulev Ukraine)Посилання 15,38% 1,25
 
4. EVA (Телекомунікаційна група Vega)Посилання 15,38% 1,25
 
4. Женский журнал Посилання 15,38% 1,25
 
4.
2
Караван историй. Украина (Караван-Медіа)Посилання 15,38% 1,25
 
4. Лиза. Добрые советы (Бурда-Україна)Посилання 15,38% 1,25
 
11.
4
Pink / Пинк (Видавничий Дім «Вавілон») Фаворит Успішних Людей – 2011 Посилання 7,69% 0,63
 
11.
4
Glamour Посилання 7,69% 0,63
 
11.
~
Oops! (Бурда-Україна)Посилання 7,69% 0,63
 
11.
4
Viva! Beauty (Едіпресс Україна)Посилання 7,69% 0,63
 
11.
~
Для дому та сім’ї  7,69% 0,63
 
11.
1
Добрые советы (Бурда-Україна)Посилання 7,69% 0,63
 
11.
1
Единственная (Едіпресс Україна)Посилання 7,69% 0,63
 
11.
~
Женские секреты (Creative Media Медиагруппа) 7,69% 0,63
 
11.
~
Лиза (Бурда-Україна)Посилання 7,69% 0,63
 
11.
~
Мир семьи (Impressmedia)Посилання 7,69% 0,63
 
11.
4
Натали (Бліц-Інформ)Посилання 7,69% 0,63
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку галузевих спеціалістів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею експертів №1 у категорії «Жіноче видання».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(42)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.