Результати
Підсумкові результати голосування 2019 року за інтегральною оцінкою у категорії
Інтернет-магазини / Оптовий інтернет-магазин жіночого одягу
Інформація Сервіси спільних покупок призначені для покупки товарів безпосередньо від виробників за оптовими цінами.

Спільні покупки відбуваються групами людей на спеціалізованих сайтах, тематичних форумах (в «клубах спільних покупок») і через соціальні мережі.

Спільна покупка (спільна закупівля, колективна покупка) — принцип організації покупки, при якому кілька осіб об’єднуються в групу для придбання товарів безпосередньо від постачальника або виробника за оптовими цінами, або в іншій країні.

Посередником між постачальником і покупцями стає організатор закупівлі (приватна особа, або організація, багато з яких зареєстровані за кордоном). Він займається вибором асортименту, пошуком постачальників, збором замовлень і оплати від учасників покупки (покупців), отриманням товару і передачею його покупцям.
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.   Детальніше…
 
Споживачі (40%)
 
Експерти (40%)
 
Знаменитості (20%)
1. Gepur Посилання 5
   
2. МираМод Посилання 3,93
   
3.
5
Li Par Посилання 3,85
   
4.
3
Аржен Посилання 2,10
  
5. Look and Buy (L&B) Посилання 1,97
  
6. Timo-Shop Посилання 1,88
   
7.
4
Тивардо Посилання 0,80
  
Подивитись результати поточного, 2024 року

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2019 року в категорії «Оптовий Інтернет-магазин жіночого одягу»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(7)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.