Підсумки національної акції «Смакуй свята Щедро!»
  

Джерело

 31 травня закінчилася національна СМС-акція від ТМ «Щедро» «Смакуй свята Щедро!» з призовим фондом у більш ніж 60 000 різних подарунків! Акція стартувала напередодні Великодніх та травневих свят. Визначено і головного переможця акції – Христина Мастило з міста Мукачеве. Переможниця виграла 20 000 гривень від ТМ «Щедро» на святковий шопінг.

Традиційно головними відмінностями акцій ТМ «Щедро» для споживачів є великий та цікавий призовий фонд, зрозуміла та прозора механіка, легкість та простота участі. У ході акції покупці продукції «Щедро» виграли більше 60 тисяч подарунків: щоденні гарантовані поповнення рахунку мобільного телефону, набори для пікніку або кухонні набори, а також головний приз – 20 тисяч гривень на святковий шопінг.
«Формат акції «Смакуй свята Щедро!» відображає настрій та суть нашого бренду: смак, щедрість, свято… Упевнена, що багато споживачів оцінили прозорість та простоту механіки акції, а смачна та якісна продукція «Щедро» тільки посилила це приємне враження, – розповідає Ольга Півікова, директор з маркетингу ТМ «Щедро».
Торгова марка «Щедро» вітає та дякує всім учасникам та переможцям акції «Смакуй свята Щедро!», а це більш 100 тисяч чоловік з різних куточків України!

Раніше повідомлялося про запуск інноваційних та популярних смаків ТМ «Щедро»

Торгова марка «Щедро» заснована у 2005 році.
На сьогоднішній день в продуктовий портфель ТМ «Щедро» входять такі категорії: майонези, кетчупи, соуси, гірчиця, маргарини, соняшникова олія. Вся продукція виготовляється на комбінатах у Харкові (ХЖК), Львові (ЛЖК) та Запоріжжі (ЗМЖК).
Продукція ТМ «Щедро» відзначена багатьма нагородами, серед яких нагорода Європейської Бізнес Асамблеї (ЄБА) «Європейська якість». Дане визнання ґрунтується на статичних даних, даних консалтингових та рейтингових агентств, а також на рекомендаціях національних партнерів ЄБА.
За підсумками Всеукраїнського щорічного конкурсу-рейтингу «Бренд року» торгова марка «Щедро» отримала звання «Бренд року-2010» у номінації «Бездоганна якість» у категорії майонезів і соусів на білій основі та звання «Бренд року-2011» у номінації «Бездоганна якість» у категорії кетчупів і червоних соусів.

Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(1)
Анонімний коментатор (*.141.60)
Я виграла за п’ять кодів кулінарний набір, але так його і не отримала. Скажіть, будь ласка, чому так сталось?! До мене телефонували представники Вашої компанії, взяли мої дані і на цьому все закінчилось!
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті