«Київстар» провів семінар «Безпека дітей в інтернеті» у дитячому центрі «Молода гвардія»
  
Автор:
«Київстар» провів семінар «Безпека дітей в інтернеті» у дитячому центрі «Молода гвардія»1 серпня 2013 телеком-оператор «Київстар» організував і провів ігровий семінар «Безпека дітей в інтернеті» для дітей, які відпочивають в Українському дитячому центрі «Молода гвардія», м. Одеса. Понад 400 учасників семінару навчилися розпізнавати онлайн-загрози та ознайомилися з правилами безпечної поведінки в інтернеті.

Навчальні семінари «Київстар» проводить у рамках довгострокової соціальної кампанії «Розкажи дітям про безпеку в інтернеті», ціль якої – привернути увагу батьків до основних правил безпечної поведінки в інтернеті та розказати про них дітям.
Понад 400 дітей з дитячого центру «Молода гвардія» у віці від 8 до 13 років у період літніх канікул стали учасниками ігрового семінару. Діти, беручи участь в інтерактивній грі, дізналися про основні види онлайн-загроз, правила безпечної поведінки в мережі та сучасні засоби захисту в інтернеті при виході в мережу з комп’ютера або мобільного телефону. Після теоретичного курсу кожна з команд-учасників отримала спеціально розроблені завдання: виявити небезпечні сайти, визначити основні інтернет-загрози і знайти правильне рішення у запропонованій ситуації. Після командної роботи над завданнями капітани презентували свої результати, і всі бажаючі взяли участь у сесії питань і відповідей, яку для них провів запрошений на семінар експерт з онлайн-безпеки.
Катерина Соломенчук, менеджер зі зв’язків із громадськістю Одеської філії «Київстар»: «У ході семінару «Безпека дітей в інтернеті» запрошені тренери познайомили дітей з центру «Молода гвардія» з існуючими онлайн-загрозами. Ми у цікавій ігровій формі дали учасникам семінару необхідний обсяг знань, використання яких дозволить захистити їх від небезпек в мережі, щоб літо для них було пізнавальним, і головне, безпечним».
Борис Ходорковський, експерт з соціальних комунікацій, блогер: «У школі та вдома ми навчаємо дітей правильно переходити дорогу, не відкривати двері стороннім, бути обережними з незнайомцями на вулиці, але при цьому не говоримо про онлайн-загрози. Інтернет розширив коло спілкування сучасної людини, значно збільшив кількість потенційних контактів в десятки, а іноді і в сотні разів для кожного, включаючи дітей. Однак батьки часто сприймають комп’ютер як технологічну «няню», яка займає дитину нехай навіть не найкориснішими, але безпечними – на їхню думку – справами. Загрози безпеки дитини і сім’ї в мережі часом невідомі більшості дорослих людей, тому своєчасне навчання дітей безпечному спілкуванню в інтернеті неймовірно важливо. «Київстар» протягом декількох років комплексно підходить до питань безпеки дітей в інтернеті і це викликає повагу».
Марія Бондаренко, учасниця тренінгу, (12 років): «На семінарі нам розповіли про основні правила поведінки в інтернеті, дали практичні поради та рекомендації щодо онлайн-безпеки, тепер я відчуваю себе більш захищеною в мережі і знаю як поводитися в різних ситуаціях, щоб не стати жертвою інтернет-шахраїв».
«Київстар» з 2009 року реалізує програму «Безпека дітей в інтернеті» для захисту найменших користувачів від онлайн-загроз. У рамках програми розроблено спеціальні навчальні матеріали для школярів та методичні рекомендації для вчителів українських шкіл з навчання дітей безпечній поведінці в інтернеті. Разом з експертами видано посібник для батьків і відібраний «білий список» рекомендованих сайтів для дітей, на основі якого фахівцями «Київстар» впроваджено унікальний на телеком-ринку України безкоштовний сервіс «Батьківський контроль» для безпечного виходу в інтернет з мобільного дитини. У 2012 році «Київстар» спільно з «Майкрософт» розробив сервіс «Батьківський контроль» для домашнього комп’ютера. У рамках кампанії волонтери «Київстар» системно проводять інформаційну роботу з дітьми, їх батьками та вчителями.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про соціальну програму «Київстар» «Безпека дітей в інтернеті»:
Соціальну програму «Безпека дітей в інтернеті» спрямовано на формування культури безпечного використання інтернету. Ініціатива реалізується «Київстар» з 2009 року. В партнерстві з Інститутом психології ім. Г.С. Костюка НАПН України «Київстар» видав перший в Україні посібник для батьків «Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі» і створив «білий список» рекомендованих дитячих сайтів. На основі «білого списку» фахівцями компанії впроваджено унікальну на телеком-ринку України соціальну послугу «Батьківський контроль» для мобільного телефону. Співробітники-волонтери «Київстар» постійно проводять семінари з онлайн-безпеки для школярів, їх батьків і вчителів по всій країні. У квітні 2012 року «Київстар» провів першу всеукраїнську соціальну кампанію «Розкажіть дітям про безпеку в інтернеті». Заклик компанії не залишив байдужим кожного третього українця, кожен четвертий батько поговорив з дитиною про правила онлайн-безпеки. У листопаді 2012 року стартувала нова всеукраїнська соціальна кампанія «Київстар» «За безпеку дітей в інтернеті». «Батьківський контроль» – новий соціальний сервіс для захисту від онлайн-загроз інтернет-користувачів персональних комп’ютерів, розроблений у співпраці з «Майкрософт».

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 27 млн. осіб.
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, бренд в Україні. Мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».
Місія «Київстар» – покращувати життя надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості.
За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua

За додатковою інформацією звертайтеся до менеджера зі зв’язків з громадськістю
Катерині Соломенчук, тел. (067) 485 87 18, e-mail: Ekaterina.Solomenchuk@odessa.kyivstar.net

Прикріплений файлПрикріплений файл Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті