Як скласти успішне резюме онлайн
  
Автор:

Ідеальне резюме – це такий «перелік» з досвіду, вмінь, знань і навичок, який ідеально підходить до даної вакансії. Зрозуміло, що створити «ідеал» на всі випадки життя не вийде. Тому варто писати або, краще сказати, редагувати своє резюме під вакансію яка зацікавила Вас.

Як скласти успішне резюме зразок маркетолога. «Якщо Ви претендуєте на посаду, маркетолога, то варто продемонструвати знання про компанії, і написати супровідний лист в корпоративному стилі даної компанії. Ось тоді Ви з високою ймовірністю можете добитися бажаного»  – Олексій Наталушко, інтернет-маркетолог.

Рекомендації як створити успішне резюме онлайн

Назва файлу. Найчастіше, перше спілкування з рекрутером відбувається за допомогою листа на електронну пошту з вкладеним в нього файлом. Вкрай бажано, щоб цей файл називався не просто резюме, а «посаду – прізвище – ім’я». Наприклад: маркетолог natalushko.doc. Так, принаймні, співробітник служби підбору персоналу відразу зрозуміє хто Ви і навіщо звертаєтеся.

Особиста інформація. Прізвище ім’я та по батькові краще вказати повністю, трохи нижче повинні бути зазначені способи зв’язку з вами. Всі ці дані краще зробити трохи крупніше іншого тексту – так вони будуть читабельні. Інші дані особистого характеру більше не потрібні. Ні сімейний стан, ні національність, нічого більше.

Мета. Резюме ми пишемо, з якою метою? Знайти підходящу роботу. Так і озвучте це – отримання посади маркетолога (інтернет-маркетолога, маркетолога-аналітика та ін.). Чітко, конкретно, зрозуміло. А більше і не потрібно.

Досвід роботи. Дані даються в зворотній хронології. Не варто обмежуватися тільки назвою компанії, краще ще додати її сферу діяльності. Посада. Стаж роботи. Ключові обов’язки. Тут же варто згадати про таку річ, як досягнення, причому більше конкретики і цифр.

Освіта. Описуючи ВНЗ, необхідно вказати роки навчання (початок – закінчення), далі факультет і отримана спеціальність.

Єдиної думки про те, яким має бути ідеальне резюме, в принципі немає. Кожен співробітник по підбору персоналу готовий по-своєму трактувати включення і форму написання будь-яких моментів. Однак в чому єдині майже всі кадровики, так це в описаних нижче ключових факторах:

  • Резюме повинно відповідати на питання: Чи підходить даний кандидат на конкретну посаду?
  • З резюме повинно бути чітко зрозуміло, які досвід, навички і знання є у кандидата
  • Резюме повинно бути зручним для читання
  • Резюме не повинно мати граматичних помилок
  • Стислість сестра таланту. Резюме повинно бути в одну, максимум дві сторінки.

Завантажити шаблон успішного резюме http://natalushko.besaba.com/jakecopernik/Kiev-Marketing-Resume.pdf


Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті