Публічне акціонерне товариство «Юрія» є правонаступником Черкаського міськмолокозаводу, побудованого в грудні 1964 року на підставі державної власності з проектною потужністю 25 тонн переробки сировини за зміну.
1970 і 1977 рр.. – проведена реконструкція заводу, з метою збільшення виробничої потужності до 67 тонн в зміну.
1986-1987 рр.. – проведена нова реконструкція підприємства, побудовані нові цехи, оновлено практично все обладнання. Виробничі потужності збільшені до 410 тонн переробки сировини на добу.
Середина 1990-х рр.. – завод приватизовано і переіменовано: ПАТ «Юрія».
2005 р. – розпочато інвестиційне співробітництво з хлібною Корпорацією «Формула смаку». Обсяг інвестицій за 2005 р. склав 2,5 млн. грн.
2008 р. – ПАТ «Юрія» пройшло атестацію за міжнародним стандартом ISO 9001:2000
Сировинною зоною підприємства є Черкаська, Кіровоградська, Полтавська, Київська та Вінницька області. Збір молока здійснюється з понад 200 населених пунктів. У зв’язку з великим радіусом збору молока, а також в рамках роботи з якістю сировини, підприємство забезпечило установку охолоджувачів на всіх приймальних пунктах.
Створення ефективної сировинної бази – одна з головних стратегічних цілей підприємства. На сьогодні ми маємо систему управління кількістю і якістю молока, позитивну репутацію в сировинній зоні, розвиваємо матеріальну, технічну і освітню базу.
До складу ПАТ «ЮРІЯ» входять дочірні підприємства:
ДП «ЮРІЯ-2» – мережа фірмових магазинів та кіосків по м. Черкаси;
ДП «ЮРІЯ-ТРАНС» – автотранспортне підприємство, яке доставляє сировину і матеріали на переробку, продукцію в торгові точки, а також надає інші транспортні послуги.
ПАТ «ЮРІЯ» є найпотужнішим виробником молочної продукції під ТМ «Волошкове поле» в Черкаській області. Підприємство, технічно пристосоване для виробництва молочної продукції високої якості в більших обсягах і широкому асортименті.
Сьогодні, на підставі споживчого попиту, підприємством був значно розширений асортиментний перелік молочної продукції, поліпшена система комунікацій, створений і впроваджений ефективний механізм продажів, а також удосконалена система доставки молочної продукції в режимі 24 годин на добу, з урахуванням переходу від регіонального до національного ринку.
Налагоджена стабільна робота торгових представництв підприємства по напрямку продажів: м. Київ, м. Дніпропетровськ, м. Полтава, м. Харків, м. Одеса, м. Миколаїв, м. Херсон, м. Кіровоград, м. Кременчук. Також побудована і постійно розвивається дистриб’юторська мережа для представленості молочної продукції ТМ «Волошкове поле» в інших регіонах.
Місія підприємства
Головна цінність підприємства – наші споживачі. Підприємство приділяє велику увагу якості продукції, що випускається – для максимального задоволення потреб своїх покупців.
Підприємство дотримується етичних принципів і правил ділової етики у відносинах зі своїми партнерами, покупцями, органами державної влади і суспільством в цілому.
Підприємство створює для своїх співробітників умови, які дозволяють їм застосовувати свої сили і можливості для досягнення загальних цілей – підвищення ефективності виробництва.
Підприємство здійснює свої бізнес-процеси таким чином, щоб забезпечити безперебійні поставки сировини і відвантаження продукції.
Підприємство приділяє особливу увагу інноваціям і своєму перспективному розвитку.
Проведена підприємством політика спрямована на вдосконалення виробничої діяльності, взаємовідносин з акціонерами, персоналом, споживачами, партнерами, суспільством, у тому числі щодо охорони навколишнього природного середовища.