«Пивна вечірка» відбулась! Всі залишися у захваті!
  

Нагадаємо, що нещодавно серед самих активних учасників голосування розігрувався незвичайний приз: «Пивна вечірка» у кафе-барі «Флет». Переможницею виявилася найактивніша учасниця Інтернет-голосування Наталя Корицька, яка відвідала вечірку зі своїми друзями ;-)

Наталя Корицька із друзями

Інтерв’ю із представницею Журі Споживачів Наталією Корицькою. Наталія, дайте відповідь, будь ласка, на наші питання.

  1. Серед найбільш активних і прогресивних Виборців Фаворитів — 2006 були розіграні призи. Ви як один з найактивніших учасників Споживчого голосування виграли сертифікат на відвідування «Пивної вечірки» від кафе-бару «Флет». Яке враження справила на Вас вечірка? Чим вона змогла Вас порадувати? Велике Вам спасибі (ще раз) за організацію конкурсу, а кафе-бару «Флет» за чудовий приз. Пивна вечірка справила на мене й компанію, яка була із мною, дуже гарне враження. Нам сподобався дизайн кафе (усе зроблене зі смаком), обслуговування й увагу до відвідувача ми оцінюємо на «відмінно», приємна музика, прийнятні ціни. Взагалі, кафе дуже затишне й ми добре відпочили.
  2. У процесі Споживчого голосування Ви, напевно, мали можливість, ознайомиться з етапами й правилами проведення конкурсів. Чи у повному обсязі й доступно представлена ця інформація? На сайті www.favor.com.ua у розділі «Методика» на мій погляд дуже доступно описані всі етапи оцінки учасників і визначення переможців. Крім цього, на Конференції Споживачів «Довіряй і перевіряй!» це було ще раз викладене з демонстрацією прикладів. Якби розібратися в суті цієї методики було б студентським завданням по соціології, то інформації на сайті й матеріалу Конференції бсайті й матеріалу Конференції було б цілком досить.
  3. Які номінації Вам, як Споживачеві, найцікавіші (можливо, вони не були представлені в дослідженні, проведеному в рамках конкурсу)? Цікаві практично всі номінації, тому що майже 90% з тих, що беруть участь у конкурсі я зіштовхуюся в житті й повинна зробити якийсь вибір. Легше сказати про те, із чим я менше зіштовхуюся й у чому не маю практичного досвіду вибору. Це, наприклад, номінація «Автомобілі», розділи «Будівельна суміш», «Черепиця» у номінації «Будівельні матеріали», розділ «Перевізник вантажів по Україні» у номінації «Послуги». У цих випадках я віддавала свій голос, довіряючи думці близьких або колег, яким я довіряю.
  4. Як часто Ви відвідуєте наш сайт? Через день, через кілька днів — дивлюся новини на сайті.
  5. Якого роду інформацію Ви ще хотіли б побачити на нашім сайті? Інформацію про нові торговельні марки, які з’являються на Україні й про якість цих товарів.
  6. Незабаром сайт конкурсу буде оновлений. Як Ви думаєте, яким він повинен бути? Добре, якщо ви зробите щось типу форуму для спілкування із суспільством захисту прав споживачів або дасте посилання на них і їхні координати. Ще хочеться похвалити вашого програміста за добре зроблений сайт (як торік, так і в цьому). Гарний дизайн, зручно працювати (голосувати, шукати інформацію, що цікавить). Приємно, що додана можливість залишати коментарі.

Інтерв’ю провела Юлія Авраменко


Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK
  

Achtung! Please be polite! Although that modertors of this web-portal are excessively democratic, any unethical, unqotable or just rude expressions, which abuse other visitors of this web site, can be deleted. Also will be deleted any spam and public comments with private phone numbers.