Send emailThe function of sending of the article to email are available to registered users only. Sign up now!
Нове в опитуваннях FAVOR.com.ua
  

Інтернет-портал FAVOR.com.ua продовжує удосконалюватись!

Медаль «Фаворит Успіху - 2009»В 2009 році в інтернет-опитуваннях Конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» взяла участь безпрецедентна кількість людей з усіх регіонів України!

Ціль опитування, як і раніше — виміряти рівень суспільної довіри до тих чи інших товарів та послуг, визначити лідерів своєї галузі практично у всіх сферах споживацьких товарів та послуг. Визначення того, чому саме надасть перевагу споживач в ситуації, коли перед ним — абсолютно повний асортимент торгових марок, що представлені на ринку, які товари та послуги він порекомендує своїм друзям та знайомим. За підсумками річних рейтингових досліджень лідери своєї галузі можуть отримати нагороду конкурсу та спеціальні сертифікати, що надають їм право називати себе фаворитами суспільної думки, «Фаворитами Успіху».

У зв’язку з постійним ростом аудиторії, що бере участь в оцінці різноманітних сфер вітчизняного ринку, були введені нові правила голосування, які роблять дослідження суспільної думки ще більш прозорими та об’єктивними!

Удосконалення були введені відповідно до рекомендацій партнерів конкурсу «Фаворити Успіху» — спеціалістів Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) та маркетингової дослідницької компанії InMind.

Для проведення якісніших опитувань інтернет-аудиторії були реалізовані наступні нововведення:

  1. Результати поточного голосування тепер не показуватимуться публічно до тих пір, поки користувач FAVOR.com.ua не дасть свою власну оцінку в відповідному розділі опитування, кожен з яких є номінацією Конкурсу «Фаворити Успіху».

    Таким чином, не маючи змоги побачити поточні результати голосування, респондент завжди дає виключно об’єктивну оцінку, керуючись лише своїм життєвим досвідом, що дозволяє зробити усвідомлений вибір. Результати поточного голосування стають доступними для перегляду користувачем лише після отримання його власної оцінки. В рейтинговій таблиці поточних результатів, відображається іконка , що вказує на марки, які обрав респондент.
     

  2. Після надання власної оцінки та перегляду поточних результатів, респондент не може змінити свій голос (переголосувати), оскільки його думка може бути вже заангажованою та упередженою.

    Користувач може змінити свою думку (чи коригувати її, якщо перша оцінка була дана помилково), але лише ДО перегляду результатів голосування.
     
  3. На випадок, коли респондент не визначився з вибором в будь-якій галузі, проте бажає ознайомитись з результатами голосування, був передбачений спеціальний пункт опитування «Важко вибрати».


    Цей пункт необхідно обирати користувачам, що недостатньо компетентні в певній сфері або ж просто не мають бажання давати свою оцінку. Таким чином, навіть неспеціалісти можуть побачити результати поточного голосування, щоб скористатись порадами обізнаних людей при здійсненні вибору в реальному житті.

    При виборі цього пункту «галочки» проставлені навпроти інших учасників голосування автоматично знімаються, а користувач уже не може проголосувати в цій номінації в поточному сезоні голосування.
     
  4. Проте, не зважаючи на відсутність загальнодоступної інформації про результати поточного голосування (які можна переглянути лише після висловлення своєї власної думки), рейтингові таблиці з результатами опитувань інтернет-аудиторії минулиих років знаходяться в відкритому доступі та доступні для публічного перегляду навіть для незареєстрованих користувачів FAVOR.com.ua.

    Варто пам’ятати про те, що опубліковані рейтинги - це лише результати опитувань інтернет-аудиторії, які не включають в себе підсумки анкетування двох інших журі: Экспертів та Успішних Людей (Знаменитостей).

    Крім того, кожен бажаючий може ознайомитись зі списками лідерів минулих років, які отримали офіційний переможний статус та нагороду Конкурсу «Фаворити Успіху». Найкращі торгові марки та найвидатніші особистості України публікуються в спеціальному разділі: «Переможці конкурсу».

     
  5. Організатори Конкурсу прагнуть надати респондентам максимально повну та вичерпну картину ринку, додаючи на сторінки каталогу товарів та послуг абсолютно всіх присутніх на ньому представників. Проте деякі номінації переповнені надто великою кількістю учасників. Наприклад, розділ Життя міста містить номінації з переліком столичних ресторанів, ВУЗів, українських туристичних та страхових компаній, фінансових установ, які представлені сотнями різноманітних компаній. Далеко не всі з них достатньо відомі, а перегляд довгих списків може здатись респонденту надто виснажливим заняттям.

    У зв’язку з цією проблемою було введено додаткове нововведення, яке значно спрощує процес опитування.

    Для полегшення перегляду каталогу, якщо список конкурсантів містить більше 20 імен, в формі голосування приховуються «непопулярні» учасники — ті торгові марки та імена, за які не було віддано жодного голосу протягом трьох останніх календарних кварталів. Проте респонденти можуть розгорнути та переглянути списки «непопулярних марок»:



    Також, респонденти можуть самостійно рекомендувати до участі торгові марки, які ще не внесені в каталог, або запропонувати видалити ті, які з будь-яких причин вибули з ринку.

В 2009 році Конкурс Фаворити Успіху залучив до експертного голосування велику кількість нових людей. Крім звичних спеціалістів різних галузей споживчих товарі, в 2009 році анкетування пройшли також і експерти деяких сфер народного споживання, які раніше не залучались до голосування в конкурсі: експерти по столичним закладам (представники ЗМІ, журналісти, івентори та інші спеціалісти, критики, які мають достатньо компетенції для того, щоб вказати на найкращі компанії кожної з галузей: торгові та розважальні заклади, медклініки, компанії з організації обслуговування та дозвілля жителів міста). Також вперше були залучені спеціалісти з шоу-бізнесу: продюсери, режисери, івентори та редактори глянцевих видань.

Нагадаємо, що унікальна методика конкурсу базується на спеціальній формулі «вичислення успіху», що побудована на комплексній оцінці трьох різних респондентських груп:

  1. Споживачів, що беруть участь в опитуваннях конкурсу та виражають свою довіру до тих чи інших марок за допомогою онлайн-голосування. Профайли найбільш активних учасників опитувань (за їх бажанням) публікуються на спеціальній «Дошці пошани»;
     
  2. Експертів, незалежних та компетентних спеціалістів своєї галузі, що беруть участь в спеціальному анкетуванні з розширеними якісними параметрами оцінювання товарів та послуг. Конкурс представляє кожного спеціаліста, що пройшов анкетування, індивідуально та поіменно; Ви також можете порекомендувати незалежних експертів до участі в опитуванні, зв’язавшись з організаторами.
     
  3. Успішних Людей, знаменитостей. До складу Журі Успішних Людей входять популярні теле- та радіоведучі, зірки кіно, естради, бізнесу, спорту та інші публічні люди, чиї імена відомі більшості українців.

При комплексній оцінці всіх трьох комісій визначаються безумовні лідери своєї галузі, так звані «Абсолютні Фаворити Успіху».

Для визначення Абсолютних Фаворитів Успіху вичисляється загальний бал на основі балів, отриманих від всіх трьох респондентських груп. При визначенні загального балу враховується вагомість оцінки кожної комісії за наступною схемою: Спеціалісти — 40%, Успішні Люди — 20%, Споживачі — 40%. Таким чином, підсумковий бал вираховується за формулою:

БАЛ = (унормований бал Спеціалістів)*0,4 + (унормований бал Журі Успішних Людей)*0,2 + (середній за рік унормований бал Споживачів)*0,4.

Таким чином, методика конкурсу залишається незмінною, за виключенням єдиного, проте досить вагомого, доповнення. За рекомендацією Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) у випадку, коли за лідера споживацького інтернет-опитування (Фаворита Споживачів) не було віддано жодного голосу двох інших Журі, перемога не може вважатись повною мірою об’єктивною, тому не оголошується публічно.


Організатори конкурсу вдячні всім учасникам опитувань, що активно підтримували своїх Фаворитів протягом 2009 року! Конкурс «Фаворити Успіху – 2009» існує саме завдяки Вам, людям з активною життєвою позицією, всім тим, хто відкрито виражає свою думку та ділиться враженнями на сторінках опитувань та в блогах порталу!

Особлива подяка найбільш активним учасникам опитувань! Всі вони отримають безкоштовне запрошення на чергову Щорічну церемонію нагородження конкурсу «Фаворити Успіху – 2009», яка відбудеться в концерт-холі «FreeДом»! (Про точну дату буде повідомлено додатково та заздалегідь!)

Церемонія нагородження традиційно проходить в затишній клубній атмосфері, поєднуючи в собі святковий захід та світську вечірку за участі найяскравіших зірок українського шоу-бізнесу, розіграшем призів та багатьма іншими приємними сюрпризами від організаторів!

Отримати запрошення на Нагородження «Фаворитів Успіху» надзвичайно просто! Достатньо стати активним учасником опитувань та проголосувати як мінімум в 100 різних номінаціях конкурсу та потрапити на «Дошку пошани»! По закінченню голосування, обираються 30 випадкових найактивніших учасників опитувань, які отримають безкоштовні запрошення. Чим більше номінацій, в яких Ви проголосували, тим вищі шанси опинитись в числі щасливців! Старайтесь, адже це так просто!

 
ТОВ «Фаворити Успіху»
03187, м.Київ, пр-т Академіка Глушкова 40, корпус 5, оф. №605
(Інститут програмних систем НАН України)

З березня 2020 та досі ми працюємо поза офісом! Всі важливі запити окрім паперової кореспонденції — електронною поштою!
E-mail:
Web:

Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(2)
utilmind utilmind
Сергей, сорри за проблемы, происходило обновление сайта. Уже работает.
Сергей (*.183.203)
Господа, а почему не работает регистрация на чайте?
or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK
  

Achtung! Please be polite! Although that modertors of this web-portal are excessively democratic, any unethical, unqotable or just rude expressions, which abuse other visitors of this web site, can be deleted. Also will be deleted any spam and public comments with private phone numbers.