Стартував вирішальний етап визначення Фаворитів України – 2015 |
Початок липня для нас це не просто початок нового літнього місяця, але і перехід до вирішальної стадії визначення Фаворитів України 2015 — найякісіших і найрекомендованіших брендів товарів і послуг України, а також найпопулярніших, найталановитіших і найулюблених діячів української сцени! Цілорічне опитування думки небайдужих українських споживачів розділено на 4 етапи, які за тривалістю рівні 4-м календарним кварталам. У кожному етапі можна проголосувати за свої улюблені торгові марки заново, з чистої сторінки. А сумарний, річний рейтинг номінантів ґрунтується на усередненої сукупності чотирьох квартальних оцінок. У липні стартував 3-ий етап голосування, який сміливо можна назвати вирішальним для учасників більшості номінацій. Чому вирішальним? А тому, що якщо учасник котрий виявився очевидним лідером народного («споживацького») рейтингу в трьох з чотирьох етапів таким чином, що будь-яка оцінка останнього етапу буде не в змозі змістити його з першого місця в рейтингу (який є середним по всім чотирьом етапам) — такого учасника можна буде сміливо називати Фаворитом Року заочно. У цьому випадку опитування громадської думки в останньому кварталі, який триватиме з жовтня до кінця року, стане риторичним і представлятиме лише дослідницький інтерес для побудови остаточного рейтингу популярності гравців ринку. Саме зараз, на початку другого півріччя конкурсом визначаються нові Фаворити України — найкращі, найрекомендовані й найталановитіши. №1 серед асортименту конкурентних пропозицій, і безумовно найкращі з них. Ви вже брали участь у голосуванні конкурсу «Фаворити Успіху» цього року? Можливо, ваші уподобання вже встигли змінитися і ви бажаєте вказати своїх нових Фаворитів? Або ж ви є незмінним шанувальником якихось номінантів? Зараз ви можете вибрати їх знову, тим самим зміцнивши їх Успіх! Найактивніші учасники Інтернет-опитування, які голосують в 100 і більше номінаціях – потрапляють на дошку пошани. Вибирайте успіх і прагн1nm завжди бути його Фаворитом! |
Tweet |
Send by E-mail Print version |