Відбулася прес-конференція на тему: «Мас-медіа консолідуються навколо нового конкурсу «Фаворити Успіху» | |
10 червня в ресторані «Мемфіс» відбулася прес-конференція на тему: «Мас-медіа консолідуються навколо нового конкурсу «Фаворити Успіху». В 2003 році успішно відбувся бізнес-конкурс «Фаворит Олімпу», спрямований на визначення успішної діяльності компанії в цілому. Оргкомітет отримав велику кількість гарних відгуків від учасників і партнерів. Всі відмічали професіоналізм та високий рівень організації конкурсу. В 2004 році компанія «Фаворит Олімпу» презентувала новий проект — міжнародний конкурс «Фаворити Успіху». Організатори конкурсу вважають, що високий рівень професіоналізму і об’єктивності запезпечить методика конкурсу і партнери з організації досліджень. Методика «Формула Успіху» розроблена американською компанією Global Research Industry і адаптована для українського ринку доктором філософських наук, професором Володимиром Паніотто. Її головна особливість — оргкомітет не бере участі в оцінюванні товарів чи послуг, а займається лише організацією процесу досліджень та нагородження. Результати досліджень будуть цікаві не лише нашим учасникам, а й усім, оскільки методика передбачає, що оцінювати учасників крім експертів-професіоналів та споживачів буде Журі Успішних Людей. До складу журі увійдуть люди, що досягли у своїх напрямках беззаперечного успіху та визнання, та можуть оцінити успіх інших. Для офіційних учасників конкурсу оцінка Журі Успішних Людей буде особливо цікавою, оскілки вона представляє ставлення елітної категорії споживачів до продукту. На прес-конференції оргкомітет презентував партнерів з організації професійних досліджень: продуктові номінації — газета «Продукты Питания», ринок фармпрепаратів — газета «Здоров’я України», туристичні послуги — журнал «Travel News». Генеральним партнером з організації досліджень є діловий тижневик «Контракти». Партнери конкурсу провідні ділові видання, працюють на ринку України не перший рік, та є безумовними лідерами своїх напрямків, з великим журналістським штатом, які не лише вивчають думку споживачів, але й формують його. Авторитет цих видань стане запорукою довіри до результатів конкурсу. Також, в оцінці успішного товару беруть участь самі споживачі. В межах конкурсу відбудеться Інтернет-голосування, в ході якого усі бажаючі зможуть підтримати улюблені торгові марки. На даний момент тривають переговори щодо можливості інтерактивного голосування у телеформаті. |
Tweet |
Send by E-mail Print version |