Start of the voting for the Favorites of Success – 2017 + interesting stats on annual research of 2016 |
Ще наприкінці грудня завершилося масштабне дослідження споживчих уподобань 2016 року в рамках рейтингу «Фаворити Успіху» в Україні. Цей незалежний рейтинг, який щорічно публікується у вільний доступ на www.FAVOR.com.ua, визначає рівень громадської довіри до торгових марок товарів і послуг українського ринку, і дозволяє відстежити динаміку змін споживчих уподобань. Крім того рейтинг дозволяє виявити «Фаворитів Успіху» — найкращі, найбільш якісні та найулюбленіші бренди, які посіли в рейтингу перше місце, фактично отримавши визнання найкращого вибору в своїй категорії. Опубліковані рейтинги відображають реальну картину уподобань як рядових споживачів, так і професіоналів ринку, а також невеликої кількісті українських знаменитостей (відомих діячів культури, мистецтва, спорту, мас-медіа та шоу-бізнесу). У фінальному комплексному рейтингу їхню думку розподілено таким чином: по 40% ваги мають Споживачі та Експерти + 20% вагомість думки Знаменитостей. “Основне призначення веб-сервісу FAVOR.com.ua та рейтингів, що піблікуються на ньому в вільний доступ в тому, щоб зробити світ товарів та послуг зрозумілішим для споживача, — прокоментував CEO конкурсу «Фаворити Успіху» Олексій Кузнєцов, — Завдання проекту — дозволити всім небайдужий людям надати свою власну оцінку пропозиціям ринку, дати можливість кожному бажаючому вказати свою персональну рекомендацію найкращого вибору. Щоб у результаті, грунтуючись на масових рекомендаціях, скласти відносно низки ринкових категорій народного споживання прозорий рейтинг суспільної довіри. Це, в свою чергу дозволить нам виявити лідерів — справжніх лідерів громадських уподобань, які є гарантовано найкращим вибором у категорії! Інформація про про Фаворитів року значно полегшить завдання вибору товару або послуги недосвідченому покупцеві.” Маркетинг-менеджер конкурсу Людмила Пархоменко додала: “медаль «Фаворит Успіху» — це не просто трофей за заслуги, а орієнтир для покупця, маркер однозначно найкращого вибору серед асортименту подібних продуктів і послуг. Це все ще єдиний конкурс торгових марок, результати якого не приховуються організаторами, а завжди публічні та загальнодоступні у вигляді рейтингу. Незважаючи на те, що наша кінцева мета саме виявлення найкращих з найкращих, нам вкрай важлива прозорість процедури визначення Фаворитів року. Завдяки рейтингам, що публікуються в реальному часі, можна побачити не тільки лідерів, а й тих хто посів друге, третє, останнє місце. Наша діяльність прозора до дрібниць і ми пишаємося відкритістю і публічністю всіх процедур конкурсу.” Трішки цифр і статистики дослідження 2016 року:
Факти про респондентів:
По завершенню циклу опитувань було проведено подвійний аудит всіх даних, отриманих в ході дослідження. Коректність розрахунку рейтингів підтвердили спеціалісти маркетингової дослідницької компанії InMind, а Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) підтвердив об’єктивність результатів, зазначивши дотримання організаторами конкурсу всіх заявлених методикою правил і процедур. Повний аудит тривав більше двох місяців і організатори дослідження поступово повідомляють учасників про результати, запрошуючи переможців отримати нагороду на урочистій церемонії, яка відбудеться навесні цього року в столичному концерт-холі «FreeДом». Попереду церемонія нагородження «Фаворитів Успіху – 2016»! Дата цього довгоочікуваного щорічного заходу буде незабаром анонсована додатково. Однак, небайдужі споживачі можуть взяти участь у визначенні Фаворитів з’явилась вже нового 2017 року. Народне голосування за «Фаворитів Успіху - 2017» було запущено 1 січня з чистого аркуша! Ми вже можемо спостерігати як формується початковий рейтинг брендів у 580 номінаціях конкурсу, кожна з яких відповідає певній категорії товарів чи послуг. Ви також можете підтримати найбільш якісні на ваш погляд торгові марки. Задайте добрячого старту своїм персональним фаворитам у 2017 році! Ваш вибір і підтримка забезпечить номінантам добрячій старт у період, коли голосів ще замало і стабільний рейтинг ще не сформувався. Вибирайте, рекомендуйте, голосуйте і завжди беріть від життя тільки найкраще!
Довідкова інформація: Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» з 2003 року щорічно вивчає суспільні переваги з метою визначення найкращих, найбільш затребуваних і найрекомендованих торгових марок товарів і послуг, столичних закладів, а також найяскравіших діячів шоу-бізнесу. Рейтинг, який складається в ході дослідження — цілком некомерційний, він є публічним і прозорим на всіх етапах. У рейтингу беруть участь усі без винятку торгові марки, офіційно присутні на ринку, у відповідних своїм профілям категоріях.
Переможці конкурсу визначаються в результаті опитування трьох респондентських груп: Експертного Журі (професійних галузевих спеціалістів різного профілю, які представляються поіменно), Журі Успішних Людей (публічних і відомих людей України, знаменитостей) та безпосередніх споживачів, які вказують свої персональні уподобання, діляться думками, особистим досвідом і рекомендаціями в Інтернет-голосуванні, на FAVOR.com.ua. Церемонія нагородження переможців конкурсу «Фаворити Успіху» — щорічний статусний захід з яскравою шоу-програмою за участю видатних зірок української сцени, розіграшами призів, масою інтриг і сюрпризів. Церемонія нагородження транслюється на телебаченні та в Інтернеті. |
Tweet |
Send by E-mail Print version |