Start of the voting for the Favorites of Success – 2017 + interesting stats on annual research of 2016
  
Незабаром церемонія нагородження!

31 грудня завершилося масштабне дослідження споживчих уподобань 2018 року в рамках рейтингу «Фаворити Успіху» в Україні. Це незалежний рейтинг, який щорічно публікується у вільний доступ на www.FAVOR.com.ua, та визначає рівень громадської довіри до гравців українського ринку товарів і послуг, дозволяє відстежити динаміку змін споживчих уподобань. Крім того рейтинг дозволяє виявити Фаворитів Року — найкращі, найбільш якісні та найулюбленіші бренди, які посіли в рейтингу перше місце, фактично отримавши визнання найкращого вибору в своїй категорії.

Вплив журі на комплексний рейтингОпубліковані рейтинги відображають реальну картину уподобань як рядових споживачів, так і професіоналів ринку, а також невеликої кількісті українських знаменитостей (відомих діячів культури, мистецтва, спорту, мас-медіа та шоу-бізнесу). У фінальному комплексному рейтингу їхню думку розподілено таким чином: по 40% ваги мають Споживачі та Експерти + 20% вагомість думки Знаменитостей.

“Основне призначення веб-сервісу FAVOR.com.ua та рейтингів, що піблікуються на ньому в вільний доступ в тому, щоб зробити світ товарів та послуг зрозумілішим для споживача, — прокоментував CEO конкурсу «Фаворити Успіху» Олексій Кузнєцов, — Завдання проекту — дозволити всім небайдужий людям надати свою власну оцінку пропозиціям ринку, дати можливість кожному бажаючому вказати свою персональну рекомендацію найкращого вибору. Щоб у результаті, грунтуючись на масових рекомендаціях, скласти відносно низки ринкових категорій народного споживання прозорий рейтинг суспільної довіри. Це, в свою чергу дозволить нам виявити лідерів — справжніх лідерів громадських уподобань, які є гарантовано найкращим вибором у категорії! Інформація про про Фаворитів року значно полегшить завдання вибору товару або послуги недосвідченому покупцеві.”

Маркетинг-менеджер конкурсу Людмила Пархоменко додала: “медаль «Фаворит Успіху» — це не просто трофей за заслуги, а орієнтир для покупця, маркер однозначно найкращого вибору серед асортименту подібних продуктів і послуг. Це все ще єдиний конкурс торгових марок, результати якого не приховуються організаторами, а завжди публічні та загальнодоступні у вигляді рейтингу. Незважаючи на те, що наша кінцева мета саме виявлення найкращих з найкращих, нам вкрай важлива прозорість процедури визначення Фаворитів року. Завдяки рейтингам, що публікуються в реальному часі, можна побачити не тільки лідерів, а й тих хто посів друге, третє, останнє місце. Наша діяльність прозора до дрібниць і ми пишаємося відкритістю і публічністю всіх процедур конкурсу.”

Цифри та трішки цікавої статистики про дослідження 2018 року:

  • Народне голосування, яке визначило найкращі бренди товарів і послуг на українському ринку, тривало на FAVOR.com.ua протягом усього 2018 року: з 1 січня по 31 грудня.
  • Свою лепту в визначення найкращих внесли 48556 респондентів з усіх куточків України (за винятком окупованих територій), або ж 51979 респондентів загалом (включаючи іноземців). Нагадаємо, за методикою конкурсу голоси нерезидентів України враховуються тільки в блоках номінацій «Шоу-бізнес» та «Туризм». В інших випадках — ігноруються.
  • Логотипи InMind і КМІСУ визначенні найкращих торгових марок, компаній, закладів та діячів сцени в 2018 році брали участь більше двохсот учасників експертних журі: якість товарів і послуг оцінювали понад 180 незалежних галузевих спеціалістів, а також більше 70 спеціально запрошених до складу Журі Успішних Людей відомих і впізнаваних осіб України: знаменитостей, зірок телебачення, шоу-бізнесу і популярних громадських діячів. (Ми пишаємося ними і представляємо усіх поіменно!)
  • Всі дані, отримані в ході онлайн-голосування та паперового анкетування респондентів експертних комісій обробляються спеціалістами маркетингової дослідницької компанії InMind, після чого проходять ретельний аудит із боку Київського міжнародного інституту соціології (КМИС).

Факти про респондентів народного голосування:

Жінки набагато охочіше чоловіків заповнюють анкети конкурсу та більш активні в голосуванні. Так у 2018 році в опитуванні взяли участь 15180 чоловіків і 33376 жінок.
  Стать респондентів
Чоловіки — 31,26%
Жінки — 68,74%
 

Вік респондентів розподілено таким чином:

* Статистика по 98,4% респондентам, які вказали свій рік народження.
Більше третини респондентів — жителі столичного регіону:
Розподіл респондентів по території України

У 2018 році респондентам пропонувалося заповнити анкету, для визначення соціально-демографічного портрета учасників голосування. Анкету заповнили 36,52% респондентів. Картина вийшла доволі цікавою. Більше половини заповнивших анкету людей вказали, що мають вищу освіту та в основному мають середній рівень доходу.

Це підтверджує думку, що Інтернет-суспільство в Україні в загальній масі представлено «середнім класом». Середній клас є найбільш активним на ринках, і на його частку припадає левова частина попиту, що можна пояснити наступним чином: багаті хоча і мають високі середні витрати, проте є порівняно нечисленним класом, з іншого боку, частка бідних в суспільстві є більшою, проте їхні середні витрати є порівняно невеликими. Разом з тим, поведінка середнього класу на ринках є найбільш раціональною (а відтак — найбільш прогнозованою) порівняно з найбагатшими (представники яких в основному присутні в складі Журі Успішних Людей конкурсу), для яких практично не існує фінансових обмежень, та найбіднішими, яких турбує питання задоволення виключно базових потреб.

Середній клас в Україні у найближчому майбутньому зростатиме. Вивчення особливостей попиту середнього класу, цінностей та стилю життя цієї групи громадян дозволяє спрогнозувати розвиток окремих ринків у майбутньому та допомогти у провадженні маркетингової стратегії, зокрема рекламних кампаній, позиціонуванні товарів на ринку.

Поквартальна динаміка голосування і активність респондентів у голосуванні були такими:

Вплив журі на комплексний рейтингЗгідно з методикою дослідження, кожен учасник народного голосування мав можливість проголосувати до чотирьох разів на рік. Багато людей скористалися цією особливістю рейтингу, щоби підтримувати свої улюблені бренди товарів і послуг щоквартально. Найактивніші респонденти, які вказали свої уподобання і рекомендації в 100 або більшій кількості номінацій, представлені поіменно на Дошці пошани.

IdeaНагадаємо, народне голосування споживачів розділене на 4 етапи, рівних календарним річним кварталам. Проголосувати можливо в кожному кварталі з чистого аркуша, а підсумковий рейтинг конкурсантів підбивається наприкінці року. Така схема проведення дослідження дозволяє відстежувати динаміку змін у суспільних уподобаннях та протидіяти штучним накруткам рейтингу. (Адже для перемоги необхідна постійна народна підтримка у всіх чотирьох етапах, а сукупна загальнорічна оцінка згладжує наслідки будь-яких одномоментних флешмобів.)

Пристрої 66,29% українських користувачів FAVOR.com.ua використовували для голосування персональний комп’ютер, 32,16% вказували свій найкращий вибір зі смартфона, і лише 1,55% користувалися для цього планшетом. (Порівняно з попереднім 2017 роком, помітно зменшилася відсоткова кількість респондентів використовують комп’ютери, поступившись користувачам смартфонів, що відповідає загальній тенденції до збільшення мобільності Інтернет-користувачів.)
Подробиці Більш детальна інформація про дослідження (з соціально-демографічними портретом респондентів у окремих категоріях) надається організаторами конкурсу індивідуально для конкурсантів (учасників рейтингу), а також зацікавленим журналістам українських ЗМІ.

InMind і КМІСПо завершенню циклу опитувань було проведено подвійний аудит всіх даних, отриманих в ході дослідження. Коректність розрахунку рейтингів підтвердили спеціалісти маркетингової дослідницької компанії InMind, а Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) підтвердив об’єктивність результатів, зазначивши дотримання організаторами конкурсу всіх заявлених методикою правил і процедур. Повний аудит триває близько двох місяців і організатори дослідження поступово повідомляють учасників про результати, запрошуючи переможців отримати нагороду на урочистій церемонії, яка відбудеться цією весною в столичному івент-холі FREEDOM.

Попереду церемонія нагородження лідерів рейтингу, «Фаворитів Року – 2018»! Дату цього довгоочікуваного заходу буде незабаром анонсовано додатково (слідкуйте за новинами конкурсу на Фейсбуці).

Однак, небайдужі споживачі можуть взяти участь у визначенні Фаворитів вже нового, 2019 року. Народне голосування за Фаворитів 2019 року було запущено з чистого аркуша 1 січня. Ми вже можемо спостерігати як формується початковий рейтинг брендів у понад 600 номінаціях конкурсу, кожна з яких відповідає певній категорії ринку товарів чи послуг. Ви також можете підтримати в голосуванні найякісніші, на ваш погляд, торгові марки. Задайте добрячого старту своїм персональним фаворитам у 2019 році, поки стабільний рейтинг ще не сформовано!

Ваш вибір і підтримка забезпечить номінантам добрячій старт у період, коли голосів ще замало і стабільний рейтинг ще не сформувався. Вибирайте, рекомендуйте, голосуйте і завжди беріть від життя тільки найкраще!

Довідкова інформація:

IdeaКонкурс торгових марок «Фаворити Успіху» з 2003 року щорічно вивчає суспільні переваги з метою визначення найкращих, найбільш затребуваних і найрекомендованих торгових марок товарів і послуг, столичних закладів, а також найяскравіших діячів шоу-бізнесу. Рейтинг, який складається в ході дослідження — цілком некомерційний, він є публічним і прозорим на всіх етапах. У рейтингу беруть участь усі без винятку торгові марки, офіційно присутні на ринку, у відповідних своїм профілям категоріях.

Слайд-шоу Переможці конкурсу визначаються в результаті опитування трьох респондентських груп: Експертного Журі (професійних галузевих спеціалістів різного профілю, які представляються поіменно), Журі Успішних Людей (публічних і відомих людей України, знаменитостей) та безпосередніх споживачів, які вказують свої персональні уподобання, діляться думками, особистим досвідом і рекомендаціями в Інтернет-голосуванні, на FAVOR.com.ua.

Церемонія нагородження переможців конкурсу «Фаворити Успіху» — щорічний статусний захід з яскравою шоу-програмою за участю видатних зірок української сцени, розіграшами призів, масою інтриг і сюрпризів. Церемонія нагородження транслюється на телебаченні та в Інтернеті.


Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK
  

Achtung! Please be polite! Although that modertors of this web-portal are excessively democratic, any unethical, unqotable or just rude expressions, which abuse other visitors of this web site, can be deleted. Also will be deleted any spam and public comments with private phone numbers.