Представляємо новий проект — Міжнародний конкурс «Фаворити Успіху»
  
«Маркетинг в Україні»
The Favorites of Success Award

Інформація про Всеукраїнський бізнес-конкурс «Фаворит Олімпу» не вперше з’являється на сторінках журналу «Маркетинг в Україні». Ми вже розповідали про заключний етап конкурсу – офіціальну церемонію нагородження переможців – що відбулася 24 січня на сцені НП «Україна», на якій були представлені перші Фаворити Олімпу в Україні.

Експерти та переможці «Фаворита Олімпу – 2003» зауважують, що завдяки професійному підходу та обґрунтованим результатам конкурс заслуговує на довіру, та має перспективи розвитку.

У 2004 році компанія «Фаворит Олімпу» представляє новий проект – Міжнародний конкурс «Фаворити Успіху».

Мета конкурсу – визначити найбільш успішні товари та послуги на ринку України.
Конкурс проводиться за професійною методикою «Формула Успіху», що була розроблена американською компанією Global Research Industry Inc.

У конкурсі «Фаворити Успіху» беруть участь усі торгові марки, що офіційно представлені на ринку України, у затверджених Оргкомітетом категоріях товарів та послуг.

Переможці визначаються на основі незалежного дослідження, яке не передбачає отримання інформації від компаній-учасників.

Визначення переможців відбувається у 3 етапи:

1-й етап
 – Оцінка Експертів-професіоналів
2-й етап
 – Оцінка Жюрі Успішних Людей (Celebrities)
 – Оцінка Споживачів – учасників Інтернет-голосування та інтерактивного телевізійного голосування
3-й етап
 – Інтегральна оцінка. Визначення переможців конкурсу.

1-й етап – Оцінка Експертів-професіоналів

На першому етапі Експерти-професіонали оцінюють учасників дослідження за п’ятибальною шкалою за наступними критеріями:

Товар – техніка
  «Якість товару»,
  «Співвідношення ціна/якість»,
  «Супутні послуги»,
  «Широта пропозиції у товарній категорії»,
  «Привабливість дизайну товару»,
  «Система збуту та дистрибуції»,
  «Просування товару»,
  «Успіх товару».

Товар – продукти харчування
  «Якість товару»,
  «Співвідношення ціна/якість»,
   «Широта пропозиції у товарній категорії»,
  «Зручність упаковки»,
   «Привабливість дизайну товару»,
  «Система збуту та дистрибуції»,
  «Просування товару»,
  «Успіх товару».

Послуга (мобільний зв’язок, автозаправки)
  «Якість послуги»,
  «Співвідношення ціна/якість»,
  «Супутній сервіс»,
  «Ставлення до клієнтів» (customer sensitivity),
  «Система збуту та дистрибуції»,
  «Просування послуги»,
  «Успіх послуги».

Послуга (ресторани, супермаркети, торгові центри, тренажерні зали)
  «Якість послуги»,
  «Співвідношення ціна/якість»,
  «Супутній сервіс»,
  «Ставлення до клієнтів» (customer sensitivity),
  «Дизайн інтер’єру»,
  «Просування послуги»,
  «Успіх послуги».


Вагомість кожного з критеріїв буде визначена із урахуванням кореляції по відношенню до базового питання «Успіх товару» чи «Успіх послуги».

Бали по кожному товару підсумовуються із урахуванням ваги кожної складової формули. Таким чином визначається Загальна Експертна Оцінка позиції товару.
У відповідності до Загальної Оцінки учасники ранжуються у рамках кожної категорії.

Експерти
До складу експертної комісії запрошуються спеціалісти вузького профілю, представники профільних ЗМІ, наукові робітники профільних інститутів, представники організацій з питань захисту прав споживачів. Відбір експертів відбувається за методом «сніжного кому».

2-й етап

– Оцінка Жюрі Успішних Людей (Celebrities)

Учасників оцінюють люди, що досягли популярності та визнання у різних галузях діяльності. До складу Жюрі запрошуються представники телебачення, рекламного бізнесу, естрадні зірки, ресторатори, спортсмени, видавці, політики, тобто обличча-бренди, які регулярно з’являються у пресі та на телебаченні.

Члени Жюрі відмічають від 1-го до 3-х успішних товарів та послуг у кожній категорії.
Підсумовується кількість голосів за кожним учасником та отримана Загальна Оцінка ранжується.

– Оцінка Споживачів – учасників Інтернет-голосування та інтерактивного телевізійного голосування

Учасники дослідження отримують оцінку у ході Інтернет-голосування та інтерактивного телевізійного голосування.

Усе учасники будуть представлені для голосування на сайті конкурсу. Ті, хто беруть участь у голосуванні відмічають від 1-го до 3-х успішних товарів чи послуг у кожній категорії.

На телевізійне інтерактивне голосування виставляються від 1 до 3 учасників дослідження у товарних категоріях. Підсумовується кількість голосів за кожним учасником та отримана Загальна Оцінка ранжується.

3-й етап — Інтегральна оцінка. Визначення переможців конкурсу.

За кожним учасником у кожній категорії підсумовуються його рейтинги із урахуванням вагомості висновків комісії Експертів-професіоналів, Жюрі Успішних Людей та Споживачів – учасників Інтернет-голосування. Прийняти наступні ваги: оцінка експертів-професіоналів — 60%, Жюрі Успішних Людей — 15%, Споживачі — – 25%.

У ході ознайомлення з проектом прийняті ваги надаються на обговорення 20 експертам – представникам різних товарних груп. Кінцеві ваги визначаються із урахуванням їх коректив.
Абсолютним Фаворитом у товарній категорії вважається товар/послуга-учасник, що зайняв 1-ше місце у рейтинговій таблиці за даною категорією. Він отримує звання та диплом «Абсолютний Фаворит» у товарній категорії і нагороджується Золотим Гермесом із медаллю «Фаворит Успіху».

Методика пройшла аудит та була адаптована до українського ринку доктором філософських наук, генеральним директором «Київського Міжнародного Інституту Соціології» Володимиром Паніотто.

Партнери з організації професійних досліджень конкурсу — 2004 року – провідні ділові видання: діловий тижневик «Контракти», газета «Ділова столиця», газета «Продукты питания», газета «Здоров’я України». Аудит результатів конкурсу буде проведений компанією «Київський Міжнародний Інститут Соціології», що гарантує їх об’єктивність. Офіційна церемонія нагородження переможців запланована на 13 грудня 2004 року у Національному Палаці «Україна».


Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK
  

Achtung! Please be polite! Although that modertors of this web-portal are excessively democratic, any unethical, unqotable or just rude expressions, which abuse other visitors of this web site, can be deleted. Also will be deleted any spam and public comments with private phone numbers.