You have noticed some marks, which by some reason has been out of business and don’t work anymore on Ukrainian market? Possibly, you think that some marks, which take participation in the poll, do not fit the “Jewelry brand” category?
Увага! Для об’єктивності картини результатів онлайн-голосування, нові учасники не додаються в каталог в останні місяці календарних кварталів, а також в останньому, 4-ому річному кварталі. У разі підтвердження нового учасника, його фактичне додавання буде відкладено до наступного етапу голосування. Для прикладу, учасник підтверджений у березні (в останньому місяці першого річного кварталу) автоматичні з’явиться в голосуванні 1 квітня (у другому кварталі). Учасники, що були рекомендовані ближче до завершення року, з’являться в голосуванні тільки у наступному році. Подробиці про рейтингове дослідження конкурсу «Фаворити Успіху» і про етапи рейтингового дослідження описано у методиці. |