Результати
Результати народного голосування 2016 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Епіцентр Посилання 72,78% 5
    
2. Нова Лінія Посилання 38,46% 2,74
    
3. Леруа Мерлен Посилання 26,04% 1,77
    
4.
5
Олді Посилання 14,20% 1,03
    
–.
4
Praktiker Посилання 10,06% 0,724
    
5.
6
БудМакс Посилання 10,06% 0,721
    
6.
9
Агромат Посилання 7,10% 0,502
    
–.
8
OBI Посилання 6,51% 0,470
    
7.
11
Анжіо Посилання 6,51% 0,437
    
8.
7
Укрбудмаркет Посилання 5,33% 0,391
    
9.
10
МастерОК Посилання 4,73% 0,318
    
–.
12
Ромстал Украина Посилання 2,96% 0,200
   
10.
15
Майолика Посилання 2,37% 0,164
  
11. Империя Дизайна Посилання 1,78% 0,130
   
12.
13
Буль-буль Посилання 1,78% 0,103
  
13. Аквасистем, салон элитных интерьеров Посилання 1,18% 0,086
 
14.
~
Бест Лайн Посилання 1,18% 0,078
 
15.
~
Серго Посилання 1,18% 0,064
 
16.
15
Ростекс Посилання 0,59% 0,043
 
17.
~
Betex Посилання 0,59% 0,039
 
–.
14
Енран комфорт Посилання 0,59% 0,039
 
Подивитись результати поточного, 2024 року

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(82)
всі підряд | позитивні | негативні
Лёха (Київська обл. і м.Київ)
Очень не понравилось в Эпицентре отношение к клиентам.
Shtirlits (Київська обл. і м.Київ) +1
В номінації "просування послуги" ЕПІЦЕНТРа я не відмітив через 1)відсутність вебсайту ; 2)відсутність інтернет-реклами. Дуже сумно :(
Віктор (Київська обл. і м.Київ)
Забули додати мережу складів-магазинів "Анжіо".
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.