Результати народного голосування 2016 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
54,72% |
5 |
|
2. |
7 |
Mothercare |
24,53% |
2,39 |
|
3. |
2 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
16,98% |
1,68 |
|
4. |
|
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
13,21% |
1,53 |
|
5. |
|
Ramilee |
11,32% |
1,18 |
|
6. |
|
New Life |
11,32% |
1,09 |
|
7. |
3 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
9,43% |
0,69 |
|
8. |
|
МамаСіті |
5,66% |
0,59 |
|
9. |
4 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
3,77% |
0,32 |
| |