Результати
Результати народного голосування 2016 року у категорії
Доставка і перевезення / Кур’єрська служба
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Нова пошта Посилання 62,46% 5
    
2.
4
Ін-Тайм Посилання 21,59% 1,96
    
3. Міст Експрес Посилання 17,94% 1,42
    
4.
6
DHL Express Посилання 14,62% 1,19
    
5.
10
FedEx Посилання 7,31% 0,62
    
6.
5
TMM Express Посилання 6,64% 0,53
    
7.
9
TNT Посилання 5,65% 0,47
    
8.
21
Pony Express Посилання 5,32% 0,43
    
9.
18
Бізнес-Пошта Посилання 3,99% 0,34
    
10.
26
EMS Посилання 3,65% 0,31
    
11.
2
ІнтерСітіПост Посилання 3,32% 0,29
    
12.
7
Express mail Посилання 2,99% 0,27
    
13.
24
Меркурій-Експресс  2,33% 0,25
   
14.
11
Укрспецкурьер Посилання 2,99% 0,213
    
15.
19
Postman Посилання 2,33% 0,207
    
16. Post Media Посилання 2,66% 0,199
   
17.
13
Експрес Мото  2,33% 0,193
    
18.
27
Dimex Посилання 2,33% 0,173
   
19.
22
GreenPost Посилання 1,99% 0,153
   
20.
15
Сити Экпресс  1,33% 0,134
   
21.
12
Блиц-Информ Посилання 1,66% 0,133
    
22.
17
Турман експрес Посилання 1,33% 0,127
   
23.
33
nextDAY  1,66% 0,126
   
–.
8
DPD Посилання 1,00% 0,116
   
24.
28
ACD Експрес Посилання 1,66% 0,113
   
25.
23
КСД  1,33% 0,100
   
26.
30
DelPost Посилання 1,00% 0,087
   
27.
18
JIT Express Посилання 1,00% 0,080
  
28.
31
Postex Посилання 1,00% 0,073
  
29.
19
Zipex Посилання 0,66% 0,067
  
30.
25
КМ Експрес Посилання 0,66% 0,053
 
31.
32
WelteX  0,33% 0,0403
 
32.
33
КС Профи Посилання 0,66% 0,0397
 
33.
32
Web Post Express Посилання 0,33% 0,0266
 
33.
20
Профи Сервис Посилання 0,33% 0,0266
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі компанії

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Кур’єрська служба».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(48)
vivas vivas негативно висловлюється про Нова пошта +1
Хамство, халатность и некомпетентность! к тому же, в колл-службе идиоты сидят, которые ни о чем не знаю. Почему, что и куда поехало и как его вернуть – не знают. Потеряла с ними очень много денег и никому не рекомендую.
doomster doomster негативно висловлюється про Нова пошта +7
Для доставки документов Новую Почту не рекомендую категорически. Доставляют важные бумаги помятыми, запечатанные в полиэтиленовом пакетике, вместо нормального картонного конверта.
Magic_Plast_LTD Magic_Plast_LTD негативно висловлюється про Міст Експрес +4
просто ужас!
при получении груза оказалось, что:
1. реальная стоимость доставки на 130грн больше той, что пришла в смс (при чем, коллцентр ее с самого утра подтвердил)
2. курьер прибыл глубоко после обеда вместо обещанных 9 утра (практически день простоя на производстве)
3. компания «мист-экспресс» в лице представителей заняла позицию «я ничего не знаю, платите на 130грн больше, иначе груза вообще не получите. виноваты наши айтишники и базы данных — все вопросы к ним»

в общем, надеюсь никогда больше с ними не работать, и другим не советую!
Magic_Plast_LTD Magic_Plast_LTD негативно висловлюється про Міст Експрес +5
«мист экспресс» — просто ужас!
при получении груза оказалось, что:
1. реальная стоимость доставки на 130грн больше той, что пришла в смс (при чем, коллцентр ее с самого утра подтвердил)
2. курьер прибыл глубоко после обеда вместо обещанных 9 утра (практически день простоя на производстве)
3. компания «мист-экспресс» в лице представителей заняла позицию «я ничего не знаю, платите на 130грн больше, иначе груза вообще не получите. виноваты наши айтишники и базы данных — все вопросы к ним»

в общем, надеюсь никогда больше с ними не работать, и другим не советую!
Анонімний коментатор (*.159.166) до Alina2001 негативно висловлюється про Express mail +1
В точку!!! Директор – малолетка, и набирает в целях экономии, видимо, хамовато-нашару «работающий» персонал.
Василий (*.0.16) +1
Компания АСД экспресс такое г...о а еще в первое в списке стоит
подвела нас с доставкой 3 раза
не отвечает ни одним из критериев службы доставки
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.