У цій категорії представлені компанії та торговельні заклади Києва.
Оцінку дають тільки жителі столиці. Проте ви можете вільно переглядати результати і залишати свої відгуки.
Герб Києва
Результати
Результати народного голосування 2016 року у категорії
Відпочинок та розваги Києва / Концерт-хол
Інформація У цій категорії представлені спеціалізовані криті концертні майданчики столиці.
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Stereo Plaza  37,50% 5
    
2.
1
Freedom Hall Посилання 31,25% 4,44
    
3.
2
Палац «Україна» Посилання 31,25% 4,18
    
4. Atlas Посилання 29,17% 4,03
    
5. Caribbean Club Посилання 19,79% 2,56
    
6.
3
Жовтневий палац (Міжнародний Центр культури та мистецтв)  15,63% 2,10
    
7. Sentrum Посилання 14,58% 2,04
    
8.
5
D*Lux Посилання 8,33% 1,13
    
9.
4
Національний академічний драматичний театр ім. І.Франка Посилання 7,29% 1
    
10. Bingo Посилання 6,25% 0,90
    
11.
6
Театр оперети Посилання 6,25% 0,83
    
12.
9
Театр російської драми ім. Лесі Українки Посилання 6,25% 0,80
    
13.
7
Національна опера України  5,21% 0,70
    
14.
8
Оазіс  4,17% 0,63
   
15.
12
Український дім Посилання 4,17% 0,51
   
–.
~
Sky Hall Посилання 1,04% 0,41
 
16. Бельэтаж – Bel étage Посилання 2,08% 0,40
  
17.
13
Аллегро Посилання 2,08% 0,38
 
18. Disco Radio Hall  3,13% 0,34
  
19.
~
HOME concept night club  1,04% 0,13
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі заклади

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Концерт-хол».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(5)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.