Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Watsons
|
45,00% |
5 |
|
1. |
|
Космо |
45,00% |
5 |
|
3. |
2 |
Eva |
30,00% |
3,33 |
|
3. |
4 |
Брокард
|
30,00% |
3,33 |
|
5. |
|
ProStor |
22,50% |
2,50 |
|
5. |
3 |
Ів Роше |
22,50% |
2,50 |
|
7. |
|
Bonjour
|
7,50% |
0,83 |
|
7. |
6 |
Біла Ворона |
7,50% |
0,83 |
|
9. |
|
Solo |
2,50% |
0,28 |
|
9. |
~ |
Роксолана |
2,50% |
0,28 |
|
–. |
|
Цептер
|
0,00% |
0 |
| |