Результати
Підсумкові результати голосування 2013 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.   Детальніше…
 
Споживачі (40%)
 
Експерти (40%)
 
Знаменитості (20%)
1. Сільпо Посилання 5
   
2. Ашан Посилання 4,71
   
3. Велика Кишеня Посилання 4,32
   
4.
11
Novus Посилання 4,21
   
5. METRO Посилання 3,33
   
6.
10
Караван Посилання 2,06
   
7. АТБ Посилання 2,03
  
8.
4
Эко-маркет Посилання 1,84
  
9.
6
МегаМаркет Посилання 1,77
   
10.
8
Фуршет Посилання 1,72
  
11. Амстор Посилання 1,22
   
12. Fozzy Посилання 0,67
  
13. Billa Посилання 0,55
  
14.
9
Країна-Край Посилання 0,43
  
15. SPAR Посилання 0,39
  
16.
14
Varus Посилання 0,35
 
17. Наш Край Посилання 0,26
  
18.
~
Вест-Лайн  0,18
  
19.
16
Брусничка Посилання 0,16
 
20.
19
Перекресток Посилання 0,12
 
21.
18
Континент Посилання 0,07
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі торговельні мережі

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2013 року в категорії «Супермаркет / Гіпермаркет»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(64)
PashaKraft PashaKraft до fantasy198 -1
сам наверно в атб покупаеш где 290 ед.ассортимента?))
slavgorodik slavgorodik негативно висловлюється про Эко-маркет
«Эко-маркет»-экономный супермаркет, слоган этой компании... У меня есть своя версия. «Эко-маркет»-ужасный супермаркет. Мало того, что кассиры-хамки редкие, так и с товаром все печально. Купила сыр в специальном отделе, пришла домой, а он местами белый(знаете, от старости), воняет и липкий. Я на дату, а он простроченный. Понимаю, нужно было в магазине смотреть, но для чего тогда специализированные отделы и сотрудники этих отделов??? Но и это не все. В этом магазине никогда нет свежего хлеба. Я пыталась заходить в разные дни, в разное время, но такое ощущение, что его уже привозят черствым... Может это остатки после нормальных супермаркетов, а? Больше не хожу в это ужасное место и другим не советую.
Марина (*.10.6) негативно висловлюється про Эко-маркет
«Эко-маркет»-ужасный супермаркет-вот новый слоган для рекламной компании... В специальном отделе купила сыр, пришла домой, а он воняет, белый весь и липкий... Срок годности прошел. Понимаю, нужно было в магазине на это обращать внимание, но для чего тогда отделы и работники в них? То, что работают одни хамки-согласна. Плюс никогда нет свежего хлеба. Специально заходила в разные дни, и разное время... Такое ощущение, что хлеб привозят уже черствый. Короче, больше я не хожу туда и другим не советую.
Анонімний коментатор (*.40.146) негативно висловлюється про Эко-маркет
Эко-Маркет. Ужастный магазин. Хамское отношение к покупателям и к своим же сотрудникам. Администратор просто неумеет общаться с покупателем. Все сотрудники чего-то боятся… напуганные чем то… Зал маленький… выбор товара ограниченный…
Анонімний коментатор (*.67.138) негативно висловлюється про Перекресток
По необходимости побывала в Перекрестке в г.Броварах…Это ужас! Выбор никакой, много просроченных товаров. Помимо этого многие продавцы ведут себя неподобающе: хамят и открыто выражают полное безразличие к покупателю.
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.